اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
شوشان - علی عبدالخانی :
وقتی یک ریز یا کوچک و فاقد پیشینه ی معنوی به رأس یک مجموعه ی تخصصی که هیچ تجربه ی عملی، تحصیلی یا سابقه ی شغلی موثر در آن ندارد، برسد، آن مجموعه هیچگاه روی خوش به خود نخواهد دید و اهداف خواسته شده از آن به هیچ عنوان محقق نخواهد شد.

موسسه ای که راس آن آنگونه باشد قطعا جزء جزء زیر مجموعه ی مدیریتی آن نیز از متملقان و چاپلوسان پُر خواهد شد و مگر در چنین فضای فارغ از اخلاق و فضیلت می توان صحبت از پیشرفت و آبادانی و عمران به میان آورد.

منطق ترقی و ارتقاء در موسسه ی مفروض ما این است که اگر می خواهید به آب و نان و آرامش برسید با دیدن راس موسسه و مجموعه اعوان و انصارش و حتی منسوبین نسبی و سببیش از حالت راست و ایستاده به شکل زاویه ی قائمه (۹۰ درجه) و به تعبیری تعظیم گونه تبدیل شوید. این تبدیل شدن به زاویه ی قائمه بسیاری از موانع را از پیش روی تشنگان ترقی و اقتدار برخواهد داشت.

حداقل این حرکت مملو از تضرع و چاپلوسی و تکرار آن در کوتاه مدت، برای آن تعظیم کنندگان پُست های کوچک و مزایای مختلف به همراه خواهد داشت.

این یک بیان نهفته در تلویح است و نیازمند به تصریح بیش از این ندارد. اطمینان دارم بدون نیاز به برداشتن لفافه از عبارات می توان مصداق یا مصادیق آنچه درصدد آن هستیم را شناخت. 

این سخن ادامه دارد...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار