اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
شوشان - جواد الهايي سحر :
آيا مردمان كارون نشين هجوم رواناب ها و فاضلاب ها به منازل و سكونتگاه هاي خود را فراموش و اسامي نمايندگان حاضر را در برگه خود خواهند نوشت؟ 

آيا بوي نامطبوع فاضلاب از شامه اهالي عين دو پاك شده و جوي فاضلاب هاي منطقه در طول اين چهار سال ساماندهي شده و مردمان ولايي عين دو سه نفر نماينده حاضر اهواز را گزينش خواهند كرد؟

آيا مردمان كوي بروال كه زير فلرهاي نفتي ٢٥٠ نوع سم گاز سوز اسنتشاق مي كنند و تمام زمين هاي اطراف منطقه توسط شركت نفت نشانه گذاري شده و اجازه كوچكترين توسعه به منطقه نمي دهند نمايندگان حاضر را تاييد مي كنند؟

آيا جوانان بيكار بخش باوي فقر گسترده، نابرابری فزآینده، بیکاری، عدم گسترش توسعه صنایع،نبود  بسترسازی برای بهبود فضای کسب وکار و عدم تعريف يك پروژه كلان اشتغالزايي در مسير توسط نمايندگان حاضر مجلس در كلانشهر اهواز فراموش كرده و اسامي اين عزيزان را در برگه هاي انتخاب شان را خواهند نوشت؟

آيا مردمان سادات سيد حسن ، سيد قاسم ، سيد طاهر ، سبد غضبان ، حسين فرخي و ٢٠ روستاي ديگر از بخش مركزي اهواز و روستاهاي مسير كرخه نور حميديه مانند عيايشه، دوب سعيد، حريجه كه از چهل سال تا كنون آب شرب سالم  نداشته اين بي آبي را فراموش كرده و به نمايندگان حاضر در مجلس راي اعتماد مي دهند؟

آيا اهالي مناطق شلنگ اباد ، كوي شهيدمحسن و كوت عبدالله ملاشيه كه دار وندار مردمان به رنگ فاضلاب گشت و عبور ومرور فقط با قايق ميسر گشت به نمايندگان حاضر در دور بعدي راي خواهند داد؟

آيا فعالين و دوستداران محيط زيست اهواز كه چهارسال چهره مبارك نماينده خود را نديدند( به جز يك نفر) هيچ راهكار محيط زيستي نداشتند بر طبل مالچ پاشي كوبيدند و حامي كاشت كهور در تالابهاي عطيش -منصوره_گرگر-بودند به سه نفر نماينده حاضر اعتماد خواهند كرد؟

آيا جوامع بومی مولّدما كه  نقش بسیار بزرگی در امنیت ملی و امنيت غذايي كشور دارند بابت تأمین قوت لایموت خودو امنیت خوراک خود در جنگ نابرابر با سازمان آبسالار تنها بوده و گرانترين آب بهاء متعلق به كشاورزان اهوازي بوددر مقابل جوامع روستايي اهواز در انتخابات به ياري نماينده خود خواهند رفت ؟ 
   
خط انتقال و سد بهشت آباد در دست احداث است تا بیش از یک میلیارد مترمکعب دیگر از بالا دست رودخانه کارون و دز برداشت شود و در سرزمینهای کم آب یزد و کرمان، صنایع فولاد بسیار پرنیاز به آب ساخته شود. احداث این سد و تونل، رودخانه کارون را به کلی می خشکاند و این رویداد، مسائل بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. شهرهای بسیار مهمی مانند اهواز، خرمشهر و آبادان از این مدیریت نادرست بشدت آسیب دیده اند و می بینند و این بحران ها می تواند امنیت ملی را با خطر مواجه کند.
با اين معضلات و مشكلات آيا شهروند اهوازي كه هر صبح وشام به كارون خشك. وبي آب نگاه مي كند در برگه مقدس راي و انتخاب خود نامي از اين سه نماينده خواهند نوشت؟
فقط تا ١٥٠٠ ساعت ديگر جواب تمام اين سولات از صندوق هاي راي بيرون خواهند آمد
أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار