اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
پنجشنبه پنجم دی ماه مدیر عامل و رئیس هئیت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان به همراه مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید،از مناطق دچار آبگرفتگی شهرستان خرمشهر بازدید کردند.
 
شوشان خرمشهر:پنجشنبه پنجم دی ماه مدیر عامل و رئیس هئیت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان به همراه مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید،از مناطق دچار آبگرفتگی شهرستان خرمشهر بازدید کردند.

طی این بازدید،جهانگیر پورهنگ با بیان اینکه تجهیزات و ماشین آلات شرکت نفت و گاز اروندان که ناوگان امداد رسانی دستگاه های اجرایی خرمشهر را دو چندان کرده و تاثیر بسزایی در سرعت بخشی به روند رفع آبگرفتگی داشته است گفت: شرکت نفت و گاز اروندان با فرمانداری ، شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی خرمشهر تعامل مثبت و سازنده ای داشته و این باعث شده تا بخش زیادی از مشکلات ساکنین محترم مناطق دچار آبگرفتگی، مرتفع شود.
وی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی تا زمان عادی شدن کامل شرایط ادامه خواهد داشت، اذعان داشت: بنا به دستور اکید وزیر نفت و پیگیری مداوم نمایندگان وزارتخانه و شرکت ملی نفت ایران، هماهنگی های لازم جهت حضور فعال کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان در منطقه انجام و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز تامین شده است. 
پورهنگ یادآور شد: یک دستگاه پمپ با ظرفیت ۸ هزار متر مکعب آب در روز ، ۸ دستگاه لجن کش و تعدادی خودرو نیمه سنگین و سنگین را برای خدمات رسانی مستقر کردیم و در صورت نیاز، سایر ملزومات  را تامین خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان از انجام شن ریزی گسترده و خرید چندین دستگاه پمپ در راستای تسهیل دسترسی و انجام خدمات در برخی مناطق خرمشهر خبر داد‌.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار