اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

زیباترین مناطق موجود در ایتالیا

با سفر به کشور ایتالیا و در حین گشت و گذار در مناطق مختلف این کشور جاذبههای گردشگری بسیاری را مشاهده خواهید کرد که برای دیدن آنها همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان با استفاده از تور ایتالیا به این کشور سفر میکنند. جاذبههی گردشگری که به شکلی انحصاری تنها در این منطقه از جهان قرار گرفته است و برای دیدن آنها افراد مجبورند با استفاده از تور ایتالیا و تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این کشور و مناطق گردشگری آن سفر کنند.

 داشتن مناطق و جاذبههای گردشگری طبیعی بسیار در این کشور سبب شده تا ایتالیا به یکی از توریستیترین کشورهای جهان تبدیل شود و افراد زیادی با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر کنند تا از نزدیک از جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه دیدن بعمل آورند.

 در ادامه به معرفی برخی از این جاذبههای گردشگری طبیعی موجود در این منطقه خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها میتوانید با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این کشور سفر کنید.

 

دولومیت در منطقه تیرول جنوبی

دولومیت نام رشته کوهی میباشد که در شمال کشور ایتالیا قرار گرفته است و جزو برجستهترین مناطق گردشگری طبیعی این کشور به حساب میآید. این منطقه برای انجام ورزشهای یخی مانند اسکی فوقالعاده میباشد و علاقهمندان به این رشته ورزشی همه ساله با استفاده از اب و هوای تور ایتالیا و با تهیه بلیط داخلی و بلیط خارجی به منطقه از ایتالیا سفر میکنند تا لذت اسکی کردن در این کوهستان را بچشند.

علاوهبر اسکی کردن میتوان به کوهنوردی و پیادهروی در این منطقه نیز مشغول شد که از فعالیتهای مورد علاقه گردشگرانی که به این منطقه سفر میکنند به حساب میآید. جنس کوههای این منطقه از نوع رسوبی و سنگ آهک بوده است که چیزی در حدود 250 میلیون سال از عمرشان میگذرد.

 این منطقه از نظر زمینشناسی نیز مورد اهمیت میباشد و افراد زیادی که در این رشته در حال فعالیت هستند برای آشنایی با این منطقه با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه از این کشور سفر میکنند.

وسعت این رشته کوههای حدود 77865 هکتار میباشد که مرتفعترین قله آن در منطقه دولومیت قرار گرفته است و دارای ارتفاعی 3343 متری از سطح دریا میباشد. افراد زیادی با استفاده از بلیط خارجی و بلیط داخلی به این منطقه سفر کردند تا این کوه مرتفع را فتح نمایند.

ساحل دگلی در در منطقه کالابریا

یکی از دیگر مناطق گردشگری طبیعی موجود در ایتالیا سواحل دگلی دی میباشد که همه ساله هزاران مسافر برای دیدن آن به این کشور سفر میکنند. داشتن ساحلی زیبا با آبی فیروزهای و زلال این منطقه را به یکی از بهترین مکانهای تفریحی و گردشگری تبدیل کرده است.

 در اطراف این ساحل تپههای سرسبزی را مشاهده خواهید کرد که با نام جواهر سرسبز ایتالیا در بین مردمان این کشور و جهانیان شناخته میشود. سواحل این منطقه شنی هستند و رنگ شنهای آن سفید رنگ میباشند که از زیبایی خاصی بهرهمند میباشند. قدم زدن در این ساحل میتواند بسیار لذتبخش و خاطرهانگیز باشد.

 در این منطقه میتوانید به غواصی و یا شنا بپردازید و از سپری کردن وقتتان در این منطقه بیشترین استفاده را ببرید و خاطرههیی به یاد ماندنی را برای خود و هم سفرهایتان بوجود بیاورید. آبهای این منطقه صخرههایی سرسخت و بزرگ را در خود جای دادهاند که همین موضوع به یک شناسه برای این سواحل تبدیل شده است که بسیاری از افراد این سواحل را با آنها میشناسند و به یاد خواهند آورد.

در برخی از موارد میتوانم در آبهای این منطقه به موجسواری نیز بپردازید.

 

تجربهای متفاوت در بالی

همه ساله هزاران نفر بای سپری کردن تعطیلات خود به جزیره بالی سفر میکنند. این منطقه بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان مورد توجه جهانگردان بسیاری قرار گرفته است که با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این منطقه سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این جزیره زیبا دیدن کنند.

علاوهبر وجود جاذبههای گردشگری فراوان در این منطقه وجود تفریحات متنوعی که در بالی نیز وجود دارد سبب شده تا افراد زیادی با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به بالی سفر کنند.

 داشتن این ویژگیها در این جزیره سبب شده تا بالی که بهشت روی زمین نیز شهرت دارد به یک مقصد توریستی و گردشگری منحصربفرد و مشهوری تبدیل شود که افراد زیادی برای سپری کردن زمان خود به این منطقه سفر میکنند.

 

یکی از خدمات تفریحی که در این جزیره زیبا ارائه میشود و مورد استقبال بسیاری از گردشگرانی که با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند قرار گرفته است تورهای دوچرخه سواریای میباشد که در این جزیره توسط برخی از مکانهای تفریحی در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.

 تورهای د.چرخه سواری که در این منطقه ارائه میشود با توجه به شرایط مسافران میباشند و این بدین معناست که افراد مبتدی و آماتور نیز میتوانند با استفاده از این نوع تورها از جاذبههای گردشگری موجود در بالی دیدن کنند.

همه ساله افراد زیادی که با استفاده از آب و هوای تور بالی و با تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به دیدن این جزیره میروند با استفاده از این وسیله مهیج و هیجانانگیز به دیدن جاذبههای گردشگری این جزیره خواهند رفت و حسی متفاوت را در این سفر تجربه میکنند.

در صورتی که در بین مسیر دوچرخه سواری مناظر و یا جاذبه گردشگری بخصوصی وجود داشته باشد راهنمای تور چند دقیقهای را در بین مسیر توقف میکند تا گردشگران بتوانند از آن اثر تاریخی و یا جاذبه گردشگری دیدن بعمل آورند.

در ادامه گردشگرانی که با تور بالی و با تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی به این منطقه از جهان سفر کردهاند و در تور دوچرخه سواری این منطقه حضور پیدا کردهاند به دامنههای کوه آتشفشانی کینتامی خواهند رفت و در طول مسیر مناظری زیبا و باور نکردنی این منطقه را مشاهده میکنند.

 بیشک این تور دوچرخه سواری میتواند یکی از بهترین تفریحاتی باشد که در این منطقه از جهان برگزار میشود و البته مورد استقبال افراد زیادی نیز قرار گرفته است که به این ورزش سرگرم کننده علاقهمند هستند.

در این منطقه گیاهان ارگانیکی وجود دارند که در طول سفر با دوچرخه در این مناطق از آنها دیدن بعمل آورید و همچنین دوچرخه سواری در تراسهایی که برای شالی کاری در این منطقه بوجود آمدهاند میتواند بسیار لذت بخش باشد.

 در مسیر دوچرخه سواری در این جزیره از میان یک روستایی عبور خواهید کرد که در آن انئاع مختلف صنایع دستی را میتوانید مشاهده کنید و در صورت تمایل به خریدن آنها مشغول شوید. یکی از مزیتهای شرکت کردن در این تور این میباشد که علاوهبر دوجرخه سواری از تفریحات دیگری که در طول مسیر وجود دارد میتوانید استفاده کنید و بیشترین لذت را ببرید.

 در صورتیکه اهل هیجان و لذت بردن از زمان حضورتان در این جزیره هستید پیشنهاد میشود حتما از این نوع تورهایی که در این منطقه به گردشگران ارائه میشود استفاده کنید و مطمئن باشید به خاطراتی منحصربفرد دست پیدا خواهید کرد. در وطل این تور بهتر است از کفش ورزشی و یا صندلهای ورزشی استفاده کنید و  داشتن دوربین عکاسی میتواند شما را در ثبت خاطرات این سفر کمک کند.

 

بهترین رستورانهای موجود در مالدیو

 

داشتن سواحلی شنی و بینظیر و هچنین آبهایی آرام و فیروزهای رنگ مالدیو را به یک منطقه توریستی منحصربفرد تبدیل کرده است که افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند تا زیباییهای موجود در این منطقه را از نزدیک نظارهگر باشند.

  در مالدیو جزایر بسیاری وجود دارد که هرکدام از آنها دارای جذابیتهای خاص و منحصربفردی میباشند. علاوهبر اینها در این منطقه جاذبههای گردشگری تاریخی و تفریحی فراوانی وجود دارد . برای دیدن این جاذبههای گردشگری همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو با تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به این منطقه از اقیانوس هند سفر میکنند.

به دلیل توریستی بودن این منطقه و رفت و آمد گردشگران بسیار در مالدیو رستورانها و مراکز خدماتی بسیاری شکل گرفته است که به ارائه انواع خدمات به مسافرانی که به این منطقه سفر کردهاند مشغول هستند.

در ادامه به معرفی برخی از بهترین رستورانهای موجود در این منطقه خواهیم پرداخت که به پخت انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه شهرت دارند و افراد زیادی که با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط خارجیو بلیط داخلی به این جزیره سفر میکنند برای صرف وعدههای غذایشان به آنها مراجعه میکنند و از خدماتی که توسط انها ارائه میشود بهرهمند میشوند.

 

یکی از بینظیرترین رستورانهایی که در این منطقه در حال فعالیت میباشد و گردشگران زیادی را که با استفاده از آب و هوای تور مالدیو با تهیه بلیط خارجیو ببلیز داخلی به این منطقه سفر کردهاند به سمت خود جذب میکند مجموعه رستوران موراکا میباشد.

 سالنهای غذاخوری این رستوران برروی آب و در انتهای یک اسکله در جزیره مالدیو قرار دارند. برای اینکه مشتریانی که به این مجموعه برای صرف انواع وعدههای غذایی مراجعه میکنند بیشترین لذت را از فضایی که در آن قرار گرفتهاند ببرند و لحظاتی منحصر بفردی را در این مکان سپری کنند در ساخت برخی از سالنهای این مجموعه از کف شیشهای استفاده شده است که زیر آن از آب پوشیده شده است و ماهیهای زیادی در زیر آن در حال شنا کردن میباشند.

 این رستوران را به جرعت میتوان به عنوان یکی از بهترین و زیباترین رستورانهای موجود در این منطقه به حساب آورد که همه ساله افراد زیادی که با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط خارجیو بلیط داخلی به این منطفه سفر میکنند برای خوردن غذا به این منطقه مراجعه خواهند کرد و از سپری کردن لحظاتی در این مکان لذت میبرند.

در این رستوران از دیوارهایی چوبی استفاده شده است که تلفیق آنها با صدای موج دریا یک محیط آرام و لذتبخش را برای مشتریان فراه خواهد کرد. در این رستوران غذاها به سبکی متفاون و خاص سرو میشوند و در نگاه اول به مانند یک اثر هنری است که در مقابل چشمان شما قرار خواهد گرفت.

 علاوهبر ظاهر بینظیر و خاص این رستوران در این مکان غذاها با بالاترین کیفیت و  بهترنی طعم و مزه در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد. مطمئنا در صورتیکه برای صرف غذا به سراغ این رستوران معلق برروی آب در مالدیو بروید از چشیدن طعم غذاهای آن شگفتزده خواهید شد.

و اما از حقایقی جالب در تور بالی و مالدیو و ایتالیا بدانید.

در این رستوران یک گزینه بسیار جالب وجود دارد و آن طبخ غذا برروی میزتان میباشد. در صورتیکه به این رستوران مراجعه کردید میتوانید از سرآشپز این رستوران بخواهید تا ماهی را برروی میزتان طبخ و سرخ کند و شما از نزدیک شاهد چگونگی انجام این فرآیند باشید.

همانطور که گفته شد در این مکان غذاهای محلی نیز در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد و یکی دیگر از گزینههایی که در این مکان در اختیار شما قرار دارد سفارش ترکیبی از 4 غذای محلی است که در این رستوران طبخ میشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار