اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
پنماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک و تسلیت شهادت افتخار آفرین سردار بزرگ اسلام و ایران گفت:شهادت سردار قاسم سلیمانی محور مقاومت را قوی‌تر و رژیم صهیونیستی و امریکا را ورطه نابودی نزدیک‌تر خواهد کرد.
شوشان: آیت الله عباس کعبی با وحشیانه توصیف کردن حمله تروریستی نظامیان امریکا به خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی(بسیج مردمی)عراق اظهار داشت: این حمله نقص آشکار قوانین بین المللی و نادیده گرفتن حق حاکمیت ملی عراق است.

وی گفت: امریکا با هجمه ناجوانمردانه به فرماندهان ارشد محور مقاومت ، عملا" از تروریست‌ها حمایت کرد و خود را باتلاقی عمیق گرفتار فرو برد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود:باید به حضور شرورانه و غیرقانونی امریکا در عراق و سوریه پایان داده شود در غیراین صورت نظامیان امریکایی امنیت نخواهند داشت.
آیت الله کعبی افزود:همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند امریکا باید در انتظار پاسخ و انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی از شهید سلیمانی به عنوان سرداری که مصداق عینی آیه شریفه من المومنین رجال صدقو عاهدواالله علیه ... بود یاد کرد وافزود: سراسر حیات پربار شهید سلیمانی جهاد و مبارزه خالصانه در راه خدا بود و آرزویش شهادت بود تا به همرزمان شهیدش بپیوندد و عاقبت پس ازعمری مجاهدت به آرزویش رسید و به ملکوت اعلی پیوست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت مالک اشتر زمان به خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: با شهادت این سردار عزیز و مبارز ، هزاران سلیمانی دیگر وارد صحنه مبارزه و مقاومت می‌شوند و راه پرافتخار آن شهید سرافراز را ادامه خواهند داد.  
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار