اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
رئیس شورای شهر اهواز:
رئیس شورای شهر اهواز: پروژه های کلان اهواز به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپرده شود

شوشان: صبح امروز سنواتی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در آیین آغاز احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه اهواز که با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران،آیت الله موسوی جزایری و آیت الله حیدری اعضای مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، شهردار اهواز اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، مدیران مناطق و سازمان های شهرداری اهواز برگزاری شد گفت: امروز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اهواز کلنگ‌زنی شد و در آینده پروژه‌های دیگری نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

سنواتی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای اجرای سه پروژه در اهواز گفت: پس از انعقاد این تفاهم‌نامه، در مدت نیم ساعت اعضای شورا نیز این تفاهم‌نامه را تصویب کردند.

وی تصریح کرد: اصرار داریم که پروژه‌های شهری به ویژه پروژه‌های کلان اهواز به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپرده شوند.

وی افزود: سال گذشته اعلام کردم که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا به اهواز ورود کند و آمادگی داریم تا تمام ظرفیت شهرداری برای مناطق محروم قرار داده شود.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: همین گونه که امروز قرارگاه خاتم‌الانبیا در زمینه اجرای این پروژه ورود کرده، به مناطق محروم نیز ورود کند.
وی بیان کرد: در طول سال‌های گذشته، نگاه بخشی تمام دولت‌ها، باعث فقر مناطق غنی اهواز و خوزستان شده است.

وی افزود: سپاه در همه مناطق به ویژه در مناطق محروم ورود کرده است و امیدواریم از این ظرفیت سپاه استفاده و بخشی از فقر و محرومیت‌های اهواز نیز رفع شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار