اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
مراسم شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه همزمان با تشییع پیکر شهدا از مصلای دانشگاه تهران ،در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.
شوشان خرمشهر:مراسم شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.
در پی اقدام وحشیانه و تروریستی آمریکای جنایت¬کار در به شهادت رساندن سردار رشید سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان خرمشهر، روحانیون معزز شهرستان، مسئولین ادارات، هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان روز دوشنبه همزمان با تشییع پیکر شهدا از مصلای دانشگاه تهران  در مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.
در این مراسم که در مسجد دانشگاه و جوار گلزار شهدای گمنام برگزار شد، آیت¬الله حسن¬زاده امام جمعه موقت اهواز به بیان رشادت‌ها و محبوبیت این سردار رشید سفرکرده به معراج پرداخته و نسبت به عواقب سخت و دامن‌گیر این اقدام کور هشدار دادند.
در این مراسم شرکت کنندگان اقدام تروریستی امریکا در به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی را محکوم کردند و با آرمان های این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار