اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
شوشان - داوود سلیمانی :
اقدام بزدلانه آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی را بشدت محکوم می کنیم …

این اقدام آمریکا ؛ ماهیت این کشور در سیاست های تروریستی اش را بیش از پیش نشان داد…

همه ما از ترور سردار غمگین هستیم و چه زیبا مردم با حضور در مراسم تشییع این سردار بزرگ ایران اسلامی حضور یافتند و فارغ از هر زنده باد و مرده باد نشان دادند که قدردان تلاش ها و اقدامات ماندگار و اثرگذار او در حفظ و تقویت امنیت ایران هستند.

ای کاش ما در همه زمینه ها ( اقتصادی، سیاسی،عمرانی، فرهنگی و…) افراد مسئولیت پذیری همچون شهید سلیمانی داشتیم…

اما دوستان؛ امیدوارم عاقلانه تصمیم بگیریم و احساسی فکر و عمل نکنیم…

حمله موشکی به پایگاههای نظامی آمریکا در عراق؛ اقدامی متناسب ، قابل پیش بینی و خواست مردم ایران بود.

طبق اظهارت رهبر انقلاب نیز این اقدام سیلی محکمی به جنایت امریکا در قبال ترور سردار سلیمانی بود و طبق تدابیر ایشان گزینه نظامی تنها پاسخ ایران نخواهد بود.

ما نیز امیدواریم آمریکا ضمن آگاهی از توان و قدرت ایران، دست از ماجراجویی های تفرقه انگیزش در منطقه بردارد و قطعا در صورت تداوم اقدامات آمریکا ؛ شاهد پاسخ قاطع تر ایران خواهیم بود.

از سوی دیگر همانطور که از گفته های رئیس جمهور آمریکا نیز برمی آید؛ آمریکا نیز قصد تلافی این حمله موشکی را ندارد و امیدوارم با تدابیر هر دو کشور  و همچنین کشورهای اثرگذار، شاهد آرامش در منطقه و عدم بروز هر جنگی در خاورمیانه باشیم…باید منطقی بیاندیشیم و بپذیریم جنگ با هر کشوری، حتی برای کشور برنده، آثار و تبعات فراوان و بلندمدت مخربی دارد که در شرایط فعلی و با وجود مدیران و مسئولان ناکارآمدی که بر مسند هستند و هنوز نتوانستند آثار و تبعات جنگ ۸ ساله باعراق را التیام دهند بیش از پیش زیان بار است…

اتفاقات این چند روز و پاسخ ایران و همچنین سیاست آمریکا پس از حمله ایران به پایگاههای نظامی آمریکا در چنین ابعادی پیش بینی شده بود و الان نیز باید به بهبود شرایط، توسعه تعاملات، کاهش تقابلات و حرکت رو به جلو و پیشرفت ایران خوشبین باشیم .

معتقدم ما با وجود پتانسیل فوق العاده در زمینه های مختلف و موقعیت استراتژیکی که داریم می توانیم گزینه های بهتر از جنگ را در مقابل آمریکا بکار بگیریم، که قطعا باعث تقویت قدرت ایران در بخشهای مختلف و در سطح جهان خواهد شد.

فقط لازمه هر کدام از ما و  در هر جایگاهی که هستیم ، درس بزرگ "مسئولیت پذیری”  که سردار سلیمانی به همه ما دادند را، بخوبی پس بدهیم.

به امید جهانی؛ سرشار از صلح و امنیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار