اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
عبدالحسن مقتدایی در واکنش به رد صلاحیتش گفت: اساسا کسی که برای نیل به یک جایگاه اجتماعی، سیاسی و مدیریتی از اصول خود عدول کند در همان آغاز کار قافیه را باخته است.
شوشان: عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان پس از اعلام رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس یازدهم از سوی شورای نگهبان بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم حسبناالله و نعم الوکیل

در پی اصرار و تاکید برخی از دوستان عزیز و شهروندان محترم در مورد ثبت نام اینجانب برای نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در نهایت متقاعد شدم که اگر توان و قدرتی در وجودم هست باز آن را در راه خدمت به هم استانی های عزیز صرف نمایم . بعد از تایید هیات اجرایی در حوزه انتخابیه ، اخیرا به بنده ابلاغ گردید که هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ، نظریه هیات اجرایی را مردود دانسته و صلاحیت من را با استناد به ماده ۲۸ بند ۲ قانون انتخابات رد نموده است . متعاقبا عزیزان طی تماس هایی تاکید و اصرار دارند که به این رد صلاحیت اعتراض نمایم .خدمت این بزرگواران و دیگر عزیزانی که نسبت به بنده لطف و محبت دارند عرض می نمایم که اینجانب اعتقادی به اعتراض به اقدام هیات نظارت بر انتخابات ندارم زیرا معتقدم که خداوند تبارک و تعالی و مردمی که صاحب عزت نفس هستند هیچ گاه یک مسئول خار و خفیف را نمی پسندند .

مردم و مسئولین و حتی ارزیابی کنندگان صلاحیت ها و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با سوابق خدمتی بنده آشنا هستند . به هر حال این نتیجه ای است که اعلام شده است .

در هیچ یک از آیات الهی و احادیث معتبر معصومین که منابع اصلی آموزه های دینی ما هستند دیده نشده است که انسانی که حتی قصد خدمت به مردم را دارد برای رسیدن به یک منصب ،خار و خفیف شود .و اساسا کسی که برای نیل به یک جایگاه اجتماعی ، سیاسی و مدیریتی از اصول خود عدول کند در همان آغاز کار قافیه را باخته است و نمیتواند خدمتگزار خوب و امینی برای مردم و کشورش باشد . چنین فردی به علت نداشتن استقلال رای قطعا قادر نخواهد بود

سخنگوی خوبی برای دفاع از حقوق مردم باشد و نظرات و خواست موکلین خود را به کرسی بنشاند .انشاء الله هم دستگاه های نظارتی عاقبت بخیر باشند و هم مردم بتوانند به حقوق خود نائل شوند .لذا ضمن سپاس مجدد از دوستان بزرگوارم میخواهم که نسبت به ارائه اعتراض من اصرار نورزند .بنده نظر خود را قبلا راجع به نظارت استصوابی و شورای نگهبان درجلسه ای که با حضور وزیر محترم کشور، استانداران و فرمانداران سراسر کشور و شخص آیت الله جنتی در سالن اجتماعات وزارت کشور تشکیل شد اعلام کرده ام و بار دوم نیز در یکی دو سال اخیر طی متنی باز نظر خود را در این مورد اظهار نمودم . موفق و سرفراز باشید.

عبدالحسن مقتدایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار