اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
مسیر رونق کسب و کار و ارتقاء شاخص های اقتصادی را فراهم می نمایید
شوشان - عبدالجلیل فردوس پناه :
یکی از مشکلات عمده استان اتکاء بیش از حد معیشت خانواده ها بر اقتصاد دولتی و نیاز اقتصاد اجتماعی به تزریق نقدینگی از طرف دولت می باشد که باعث می شود هم درامد حاصل از ثروت های معدنی استان وارد پروسه طولانی محاسبات، تقسیم و توزیع در کل کشور شود که انهم بدلیل ساز و کارهای خاص خود و طولانی بودن پروسه و نیاز کشور به ارتقای شاخصهای توسعه و فراهم آوردن خدمات عمومی عملا بصورت مستقیم در سبد مصرف خانوار وارد نمی شود. لذا ایجاد راهکارهایی که با استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه امکان درآمدزایی و اشتغال داشته باشد و نیاز به تکنولوژی مدرن و آموزش های طولانی مدت و خاص نباشد می تواند در بهبود شاخص های توسعه اجتماعی و اقتصادی موثر باشد.
ایجاد شهرک های صنعتی پایین دستی کشاورزی و دامداری بهمراه زنجیره تولید و مصرف و صادرات .فراهم اوردن امکاناتی برای تکمیل خوشه های تخصصی کشاورزی میتواند نقش غیر قابل انکاری در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی ایفا کند.
توسعه گردشگری پزشکی و حضور بیماران عراقی باهدف معالجه یا خرید بعنوان گردشگران خارجی ظرفیتی است که می بایست مدنظر قرار بگیرد. تبدیل خانه های روستایی به اقامتگاه های بوم گردی و یا رستوران سنتی برای جذب هرچه بیشتر گردشگران و افزایش زمان ماند انها در منطقه که یکی از برنامه های دولت برای رونق اقتصادی باشد ازدیگر برنامه های موثراست.
یک نماینده می تواند بافراهم کردن بسترهای مناسب برای جذب سرمایه گذاروپیگیری مجدانه تحقق اهداف برنامه های توسعه متوازن وتخصیص بودجه متناسب می تواند مسیررا برای رونق امور کسب وکار وارتقاء شاخص های اقتصادی فراهم نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار