اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
شوشان - زمان بابادی شوراب :
حکایت :
روزی فردی به منظور سرقت از دیوار خانه بنده خدایی بالا رفته بود، دو نفر شاهد او را دیدند و صاحب خانه پس از دستگیری او را به محکمه دادگاه برد.
از اقبال دزد ، قاضی شهر از مشتریان اصلی اجناس قیمتی سارق بود و آنها  را به قیمت ناچیز مال خری می کرد.
در جلسه محاکمه قاضی اشاره به دزد کرد و گفت: دو نفر شاهد شما را دیده اند که از دیوار خانه مالباخته بالا می رفتی، برای این عمل خود چه جوابی داری؟
دزد گفت: جناب قاضی من هم صد نفر شاهد دارم که ندیده اند از دیوار خانه مالباخته بالا رفته باشم.
قاضی با کمی تامل و همچنین وجود منافع، با عدل مخصوص خودش (مقایسه ۱۰۰ شاهد به ۲ شاهد) حق را به ۱۰۰ داده  و استدلال حق با اکثریت بودن(استفاده ابزاری از دمکراسی) ، رای آزادی دزد را صادر نمود.
 با توجه به این نوع رفتار و عدالت در حکم قاضی!، دزدان شهر پر تعداد تر و  وقیح تر شدند و هر بار با آوردن شاهدانی که آنها را هنگام سرقت ندیده بودند، خود را تبرئه می کردند،این موضوع باعث گردید که همیشه در آن دیار قاضی شخصی عادل جلوه داده می شد،  دزدان تبرئه  و  مالباختگان متضررمی شدند.

حقیقت :
دوست عزیز گلایه نامه شما را خواندم و همین متن شما دلیلی گردید برای گلایه من از جنابعالی.

شاید صداقت در جوامع امروز خریدار  کمتری داشته باشد ولی همین صداقت موثرترین تبلیغ در بین جامعه نخبگان ما خواهد بود.

قبل از خواندن گلایه نامه اعتقاد من بر این بود که  شما  یکی از افرادشایسته برای حضور  و دفاع از حق و‌حقوق من و جامعه در مجلس هستید، 
ولی متاسفانه با خواندن مطلب شما به نظر خودم شک کردم.
به خدا قسم گندم ری خورده شد و آنان که باید به هدف شان برسند در این آب و خاک رسیدند، سرمایه ها به باد رفت، بیکاری، سردرگمی، سوءاستفاده اختلاس و...و پژمردگی جوانان به اوج خود رسیده است  و متاسفانه  کسانی که گندم ری را خوردند شما  خواسته و یا ناخواسته  در گلایه نامه خویش، رای به برائت شان دادید!

بنظر حضرتعالی چگونه و چرا  کسی که در مسند قضاوت نشسته و حکم صادر می کند باید به گزارشات از طرف افراد غیر مسئول و اجیر شده توجه کند،
 مگر با سیره امام علی(ع) در مورد عدالت و قضاوت آشنا نیستند،که اینگونه یک طرفه به قاضی می روند و حکم می رانند؟ 
مگر در قضاوت نباید دفاع متهم را شنید و بعد قضاوت کرد؟ کدام قاضی عادل با خواندن یک گزارش، از گزارشنویس های غیر مسئول ، حکم و  انگ نامسلمانی را به شهروندان که برای خدمت اعلام آمادگی نموده اند، منتسب می کند؟

شما به اسناد کدام عمل صادقانه  در هیئت نظارت در بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس دیده بودید  که از آن اینگونه تقدیر می کنید؟
شاید جنابعالی بر کارنامه خود آگاه هستید که اینچنین به حکم رد صلاحیت خود مهر تایید می زنیدی؟ 
پس چرا گزارش نویسان مزدور را به باد انتقاد می گیرید
هیچ داور عادلی با قرایت یک  متن گزارش نویس ، حکم صادر نمی کند!
اگر بازار گزارش نویس ها گرم نبود و گزارشات انها مورد استقبال قرار نمی گرفتند که گزارش نویسی در این بلاد باب نمی شد و توسعه پیدا نمی کرد!

اگر کسانی که بر صندلی قضاوت و دستور نشسته اند به این گزارش های یکطرفه ، توجه نمی کردند که این همه گزارش نویس پیدا  و رشد پیدا نمی کرد!

دوست گرامی و خان زاده  محترم، شما رد صلاحیت شدی و فکر نمی کنم دیگر تایید شوید تلاش بیهوده نکنید
 ولی ای کاش جنابعالی همچون آن شخص مغرور که شجاعانه گفت: مردم نماینده ذلیل وکوچک نمی خواهند و به همین دلیل به رد صلاحیت خودم اعتراض نمی کنم (این مورد اقدام ایشان ستودنی است)، اعتراض نمی کردید!
و یا با انتشار این گلایه نامه، کارنامه سابقه وتصویر زیبایی که از خود بعنوان یک فرد آزاده ساخته بودید را خدشه دار نمی کردید
و با این حرکت خود و در دفاع و تایید حکم نویسان هدفدار بر گزارش نویسان مامور نمی تاختید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار