بررسی عملکرد مسئولان خوزستان در کارگروه حقوق عامه
مدیران با مردم ارتباط نزدیکی داشته باشند
شوشان به نقل از دادستانی مرکز خوزستان، علی دهقانی در حاشیه بازدید از منطقه کوی علوی اهواز بیان کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در راستای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر حضور در مساجد، تلاش داریم تا از نزدیک مشکلات مناطق مختلف اهواز را با کمک مردم بررسی کنیم.

وی گفت: در همین راستا همراه با دادستان مرکز استان و اعضای شورای معاونان دادگستری خوزستان در مسجد حضرت رسول (ص ) کوی علوی حضور یافته و ضمن شرکت در محفل انس با قرآن کریم، به مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: همچنین بخش های مختلف منطقه کوی علوی از نزدیک بازدید شد و در جریان وضعیت خدمات رسانی دستگاه ها قرار گرفتیم.

وی افزود: مدیران دستگاه های مسئول شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با همراهی دادگستری خوزستان باید معضلات مناطق مختلف استان را بررسی کنند.

دهقانی ادامه داد: خدمت به مردم بالاترین فریضه است و باید مدیران به گونه ای به وظایف خود عمل کنند تا به واسطه ارتباط تنگاتنگ با مردم، مسائل و مشکلات آنها پیگیری شود.

وی افزود: روسا و دادستان‌های سراسر استان نیز با حضور در مساجد مسائل و مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق محروم را از نزدیک شناسایی و پیگیری کنند.

کارگروه حقوق عامه برای پیگیری مسائل و مشکلات در استان تشکیل شده و دادستان به عنوان مدعی العموم در این کارگروه پیگیر مشکلات مردم است.