یادداشت
محمدسعید بهوندی
جواد الهایی سحر
شهاب زمانی
حامد ملحانی
امید حلالی
عبدالرحمن نیک سرشت
هوشنگ نوبخت
عبدالرحمن نیک سرشت
قاتلی که می خواست مقتول باشد‌
مولانا و شهادت علی (ع) در مثنوی
قاتلی که می خواست مقتول باشد‌
مهری کیانوش راد
فاضل خمیسی
اعدام امنیت
سینمای ترکیه و حکم اعدام افسر پلیس ایران
اعدام امنیت
حسن نسیمی
عبدالرحمن نیک سرشت
حامد ملحانی
محمد شریفی
محمد دورقی
فاضل خمیسی
هوشنگ صالح راد
عبدالرحمن نیک سرشت
نوید قائدی
دکتر حمید خادم مسجدی
دیگر رسانه ها
اینجا چزابه میعادگاه عشاق الحسین(ع)
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

اینجا چزابه میعادگاه عشاق الحسین(ع)

به همه اهداف رسیدیم/عملیات از نظر ما خاتمه یافته است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: عملیات «وعده صادق» با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح انجام و به همه اهدافش نائل شد.
جزئیات سیاه‌ترین شب رژیم صهیونیستی
«وعده صادق» چگونه اجرا شد؟
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دیشب عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد.
اهمیت پایگاه صهیونیستی «نواتیم» در چیست؟
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله تلافی‌جویانه شب گذشته، پایگاه هوایی «نواتیم» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.
تحلیلی بردفاع مشروع ایران درپاسخ به شرارتهای رژیم اسراییل از منظر حقوقی وسیاسی
از منظر حقوق بین الملل حمله به سفارت و کنسولگری یک کشور عواقب و تبعات سنگینی برای کشور متجاوز و متخاصم در پی دارد و از لحاظ حقوق بین الملل حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی نقض آشکار معاهدات بین المللی و منشور ملل متحد بوده است.
کاربران عرب‌زبان در توییتر:
افسانه ارتش اسراییل نابود شد
کاربران عرب زبان در فضای مجازی با تمجید از پاسخ نظامی ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی بر ناتوانی این رژیم در محافظت از خود تاکید کردند.
هفت نکته در خصوص تنبیه قاطعانه صهیونیست‌ها
هفت نکته قابل تامل در خصوص اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران جهت تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی وجود دارد که توجه به آنها می‌تواند زوایای پیدا و پنهان عملیات بزرگ صورت گرفته از سوی ایران را بهتر به نمایش بگذارد.
بیانیه وزارت امور خارجه درمورد پاسخ پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای صادر کرد.
واکنش رسانه‌های عبری‌زبان به عملیات «وعدالصادق»
عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی روز یکشنبه با پوشش گسترده در رسانه‌های عبری‌زبان رژیم صهیونیستی همراه بود.
بایدن:
حملات ایران به تأسیسات نظامی اسرائیل بی‌سابقه بود!
رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که ایران تأسیسات نظامی اسرائیل را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.
هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران اشاره کرد.
قالیباف:
سیلی به اسرائیل درس‌آموز بود/ هشدار به اسرائیل
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود، محکم و درس‌آموز بود.
منبع آگاه:
اسرائیل در صورت پاسخ بلا‌فاصله تنبیه می‌شود
یک منبع آگاه گفت: پس از پایان عملیات تنبیهی ایران و جبهه مقاومت، اگر صهیونیستها بخواهند پاسخی بدهند قطعاً تنبیه بعدی «بلافاصله» و با شدت مضاعف خواهد بود.
رئیسی:
ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت
رئیس‌جمهور تصریح کرد: اینجانب به‌پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تأکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.
دو شاهکار هوایی ایران در تنبیه متجاوز
مردم ایران و رزمندگان آن جنگ را در زمین خاکی‌های کشور خود مشق کردند و هیچگاه اجازه ندادند افراد زورگو و قلدرها زمین‌وطنشان را بگیرند و به آن آسیب برسانند. ما ایرانیان چه در زمان صدام که حمایت مالی و تسلیحات جهان را داشت و چه الان در برابر اسراییل، تمام قد ایستاده‌ایم و با رویکرد تنبیهی و تأدیبی پاسخ دشمنان خود را به مدد الهی و موشک و پهپاد داده‌ایم.
نگاهی به عملکرد ۲۷ ماهه دکتر محمد حسین سرمست شوشتری و مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشكي اهواز
تحقق شعار عدالت در سلامت دولت سیزدهم در استان خوزستان با مدیریت انقلابی و جهادی دکتر سرمست شوشتری و ارتقا زیرساخت های بهداشتی و درمانی در حوزه های عمرانی و تجهیزات پزشکی تشخیصی و درمانی علیرغم تمام تنگناهای مالی موجود و شرایط تحریم، نتیجه پیگیری های ویژه و تلاش های مجدانه ۲ سال اخیر است
شانزدهمین اثر جعفر دیناروند نویسنده برجسته خوزستانی منتشر شد
این کتاب با نام«فرهنگ ناموسی یا ناموس فرهنگی» و شماره کتابشناسی ملی۹۵۱۷۷۶۳ به وسیله انتشارات دانیال نبی وارد بازار نشر گردید. عنوان این اثر را باید حاوی پیام مهمی به جامعه فرهنگی به خصوص دلسوزان به تغییر دانست.
عبرتها و درسهای انتخابات دوازدهم
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق گزارشهای غیر رسمی که تاکنون رسیده با کمترین میزان مشارکت از اول انقلاب تا کنون بوده است.دوره یازدهم نیزبا کمترین میزان مشارکت بودیم اما دوره دوازدهم رکوردشکنی کرد و اگراین روند ادامه پیدا کند و از این انتخابات درس و عبرت نگیریم شوربختانه این روند نزولی نیز ادامه خواهد داشت.حتی اگر میزان مشارکت در حد همان انتخابات قبل هم باشد برای مقبولیت و اقتدار حاکمیت رقم مناسبی نیست.
طرح فولاد ورق عریض باید در شهرستان ایذه اجرایی شود/ اختصاص ۵۴ هزار قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت در خوزستان
استاندار خوزستان با اشاره به طرح‌های اقتصادی پیشنهاد شده رئیس جمهور برای شهرستان ایذه، گفت: فولاد ورق عریض با کمک فولاد خوزستان و وزارت صنعت با ظرفیت یک میلیون تن در سال باید در شهرستان ایذه اجرا شود.
شهرداری اهواز
روزنامه اروند
آخرین اخبار
شهرداری اهواز
روزنامه اروند
سایر اخبار
گفتگو خواندنی با شهردار مردمی کوت عبدالله؛
از گسترش فعالیت های فرهنگی و عمرانی تا حضور بین مردم و افزایش درآمد های شهرداری
شهرداری کوت عبدالله از جمله شهرداری های استان خوزستان بوده که همیشه با مشکلات متعددی روبرو بوده است. حضور شهرداران و گزینه های غیر بومی نیز نتوانست مسائل و مشکلات گستره این شهرستان را برطرف نمایید تا با اقدام به جای شورای اسلامی این شهر و گزینش فردی بومی توانست مرحمی بر زخم های کوت عبدالله باشد .
زیان آورده من بودم که دنبال هنر رفتم
غلامشاه قنبری در گفت و گو با هوشنگ نوبخت : زندگی، تاریخ و فرهنگ قوم لر و ایل بزرگ بختیاری با شعر، موسیقی و آواز عجین شده است. / عشایر بختیاری عجیب ترین ایل کره ی زمین اند از باب اینکه تمام لحظات زندگی شان، ترانه ها، ملودی ها، آوازها و اشعار مختص خود را دارد. / از شیر دوشیدن گرفته تا شکار، از لالایی خواب کودک گرفته تا شادی و شیون، از رزم و نبرد گرفته تا کوچ و عشق و جالب این است که برای هر لحظه از این رخدادها، شعر و موسیقی کاملا همخوان و متناسب با آن خوانده و اجرا می شوند.
عبدالکاظم علی‌نژاد:
دعبل خزاعی، پرچم‌دار ادبیات متعهد است
پژوهشگر و مؤلف کتاب «دعبل خزاعی، شاعر آل محمد(ص)» با بیان اینکه در معرفی تاریخ و تمدن خوزستان کم‌کاری کرده‌ایم، گفت: دعبل خزاعی پرچم‌دار ادبیات متعهد است، او با شعر خود به مقابله با خلفای بنی‌عباس پرداخت و در نهایت به شهادت رسید.
مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد؛
افزایش سرانه آموزشی خوزستان به بیش از ۵ مترمربع
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: با تلاش‌ها و اقداماتی که برای توسعه مدرسه سازی در استان انجام گرفت، میانگین سرانه آموزشی استان به بیش از پنج مترمربع افزایش یافته است.