اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:
شوشان ـ هدایت الله عبدی زاده، مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به تلاش برای توسعه مراکز درمانی گفت: بیمارستان 160 تختخوابی آبادان مهرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان در زمینی به مساحت ۳/۵ هکتار و با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع از سال ۱۳۹۲ آغاز و به دلایل گوناگون روند اجرای پروژه در سالهای گذشته متوقف شده بود که به لطف خدا و با حمایت و تاکید ریاست سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر در مراحل تکمیلی تجهیز قرار دارد. با راه اندازی این بیمارستان علاوه بر خدمت به مردم آبادان، فرصت و بستر ارائه خدمت به بیمه شدگان شهرهای خرمشهر، جزیره مینو، اروندکنار، دارخوین و شادگان نیز فراهم می شود.

عبدی زاده در بیان حجم فعالیت های بخش درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: خوزستان دارای گسترده ترین شبکه خدمات درمانی در کشور بعد از تهران است.

وی افزود: 130 مرکز خدمات درمانی به علاوه 7 بیمارستان که 4 عدد از آنها زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی، یکی از آنها زیر نظر تامین اجتماعی و مابقی خصوصی بوده، در سطح خوزستان در حال فعالیت هستند، این مراکز در شهرها و روستاها فعال هستند.

از جمعیت 5 میلیونی خوزستان 3 میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، سازمان تامین اجتماعی توانایی پوشش کامل و خدمات دهی به این حجم از سکان را ندارد به همین دلیل تفاهم نامه های با دیگر مراکز بهداشتی و درمانی منعقد کردیم تا بتوانیم جوابگوی نیازهای درمانی استان باشیم.

مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان در اشاره به خدمات دهی به بیماران صعب العلاج و بیماران تنفسی در استان خوزستان عنوان کرد: این افراد می توانند در سایت تامین ثبت نام کنند، ما از طریق داروخونه ها و درمانگاه های خاص با خدمات شبهه رایگان به آن ها خدمات رسانی کنیم در سال گذشته 7 هزار میلیارد ریال در این زمینه هزینه شد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه خدمات الکترونیکی به ویژه نسخه های الکترونیکی گفت: تامین اجتماعی جز نخستین ارگان های بود که نسبت به مصوبه دولت برای گسترش خدمات الکترونیکی عمل کرد، در سه ماه گذشته تفاهم نامه های گسترده ای با مرکاز تخصصی درمانی منعقد کردیم تا بتوانیم خدمات دهی الکترونیکی خود را گسترش دهیم و اکنون 90 درصد صدور نسخه به صورت الکترونیکی انجام می شود.

عبدی زاده در پایان گفت: ما در زمینه های گوناگونی فعالیت داریم، نخستین اولویت ما توسعه بیمارستان ها و ساخت مراکز درمانی پیشرفته است، آخرین اقدام در این زمینه افتتاح مرکز درمانی در شوشتر بود

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار