اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مهمترین برنامه حضور وزیر راه و شهرسازی در استان آماده‌سازی و واگذاری ۵۴ هزار واحد زمین به مردم و انبوه‌سازان در ۴۲ سایت و ۱۶ شهر خوزستان است.

محمد خانچی، بیان کرد: با نگاه ویژه دولت سیزدهم، استان خوزستان تبدیل به یک کارگاه عظیم عمرانی شده است به طوری که در جای جای استان شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم که در سفر اخیر رییس جمهور شاهد بهره برداری از گوشه ای از این پروژه‌ها بودیم.

وی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان افزود: همچنین در این سفر زمین ۱۴ هزار واحد روستایی آماده واگذاری است که با این اقدامات امید است در سال جدید شاهد تحول عظیم در صنعت مسکن استان باشیم.

خانچی در ادامه با اشاره به کلنگ زنی بیش از چهار هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در دهه مبارک فجر امسال افزود: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر، محرومین و نهضت ملی به متقاضیان واگذار گردید و در دهه مبارک فجر نعملیات اجرایی بیش از چهار هزار واحد مسکونی آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: در حوزه روستایی نیز از ابتدای فعالیت دولت تاکنون ۱۵ هزار واحد زمین به روستاییان تحویل شد.

خانچی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز – خرمشهر گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان عملیات اجرایی دوبانده کردن جاده اهواز – خرمشهر به طول ۲۵ کیلومتر به ارزش هشت هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار