اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم فی کتابه الکریم:
و من قتل مظلوما فقد جعلنا لولیه سلطانا ( اسراء_آیه۳۳)

خبر قتل ناجوانمردانه استاد مدرسه علمیه صاحب الزمان عج شهرستان ماهشهر مرحوم حجةالاسلام حمزه اکرمی ره موجب تاثر و تالم شدید گردید. این فاجعه دردناک قلوب قاطبه مردم را جریحه دار و خانواده محترم و مکرم این استاد ارجمند و عموم طلاب و فضلاء را در مصیبتی عظیم فرو برد.
بر همه دلسوزان و اندیشمندان و فرهیختگان و مسئولین است که با تحلیل صحیح و ریشه یابی این حادثه ی تاسف بار و با تدبیر و احساس مسئولیت سنگین، از تکرار چنین حوادثی جلوگیری نمایند. وقوع این ضایعه دردناک در شهری که یکی از کانون های اصلی تولید ثروت در کشور است، بسیار غم انگیز و دور از عدالت و انصاف است. از همه شخصیت های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و مسئولین دستگاه های امنیتی و انتظامی و قضایی انتظار است که ریشه ی این حوادث تلخ و دردناک را از بین برده و با ایجاد عدالت و حاکم کردن اخلاق و معنویت مانع ایجاد این زشتی و پلیدی ها در جامعه ی ایمانی شوند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت صمیمانه به خانواده ارجمند این استاد گرامی و مظلوم و به حوزه علمیه ماهشهر و امام جمعه محترم و عموم مردم مومن ماهشهر، از مسؤلین محترم قضایی، تعجیل و قاطعیت در مجازات عامل یا عاملین جنایت را خواهانم و از سرعت عمل مسئولین امنیتی و انتظامی در دستگیری عامل این حادثه، قدردانم.
از خداوند متعال در این ماه شریف برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت و رضوان و برای بازماندگان اجر و صبر مسألت دارم.

سید ابوالحسن حسن زاده
نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری
۱۳ رمضان المبارک ۱۴۴۵
۵ فروردین ۱۴۰۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار