اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
شوشان ـ حامد ملحانی :

مدت هاست که از اسم ها و ایسم ها عبور کرده ایم! مدت هاست برایمان، برای همين ما آدم های عادی دلباخته خمینی و خامنه ای، اینکه خبط و خطا مال کدام جناح باشد و خاطی و مقصر چه سابقه و صبغه ای داشته باشد خیلی تفاوتی ایجاد نمی کند.
 آنچه اصل است، اسلام و انقلاب و نظام و کشور و قانون اساسی و ولایت فقیه است!
فلذا اکبرها، محمودها، محمدها، حسن ها، سعیدها، کاظم ها، باقرها، جوادها همگی فروعاتند، مستحباتند، تعقیباتند! تازه اگر در راه صلاح باشند وگرنه که جزو مکروهاتند!
مدتهاست دیگر نه مقهور کت و کراوات و انگلیسی بی لهجه می شویم، نه ریش و عبا و عمامه، تیغ صراحتمان را کُند می کند!

در نتیجه چه برای قضیه اخیر و چه برای سایر موارد، "هر مسئولی" باید بداند:

۱. اگر امروز هم مشخص نشود در این سال ها، چه مال و جایگاه و آبرویی را از راه خلاف و حرام، کسب کرده است، در روزی که "یوم تبلی السرائر" است، همه چیز آشکار خواهد شد پس چه بهتر به جای ترس از توییت این و استوری آن، به قاعده "حاسبوا قبل ان تحاسبوا" خودش سنگ هایش را با خودش وا بکند! والله قسم، اویی که شدید العقاب است، فردا هم شاکی است، هم شاهد است و هم قاضی!

۲. در این سال ها مکرر دیده ایم، "آقا"های خوش نیت و مخلص و "آقازاده" های موذی و مفسد. اینکه علت تکرار این مدل چیست جای بحث مجزا دارد ولی عجالتا انتظار می رود این آقایان، بیشتر از آمریکا و اسرائیل، حواسشان به اطرافیان خودشان باشد! بزرگواران محبت کنند شعار مرگ بر آمریکا را بگذارند برای ما مردم عادی، عملش را هم بگذارند برای مدافعان سبزپوش حریم انقلاب! خودشان ولی حواسشان چهارچشمی به میوه های دلشان باشد! که اینقدر خون توی دل پدران و مادران شهدا نکنند!

۳. وقتی تشتی از بام افتاد و بانگش کل شهر را برداشت، لطفا به ما خرده نگیرند که چرا توجهتان جلب شد؟ که رویتان را بکنید آن طرف! که هیس، نگذارید دشمن شاد شویم! که اسلام در خطر است! آنچه عامل دشمن شادی است، تشتی است که پله پله تا بالای بام رفته و شما مسئول محترم یا حواست نبوده است یا خودت در آن شریک بوده ای! پس اگر کسی مقصر است تویی! نه آنها که از صدای افتادن تشت، زهره شان آب شده است و هنوز شوکه اند!

۴. خامنه ای عزیز، حجت موجه عصر ماست! الگو از این بهتر؟! خب به جای اینکه اینقدر "دو صد گفته" ایشان را مدام تکرار کنید، به اندازه "نیم کردار" هم به او تاسی کنید! و اگر نمی توانید، استعفا بدهید، بازنشسته بشوید، در اوج خداحافظي کنید! اگر نمی توانید مثل حاج قاسم، سرباز مطیع رهبری باشید قبل از آنکه باری بر دوشش باشید، تشریف ببرید کنج عزلت خانه تان! اگر عرضه یاوری ولی  را ندارید لااقل باور کنید انقلاب، بی نام شما و آسوده از تشت های روی بام شما، راحت تر به مسیرش ادامه می دهد!

ولله قسم! خدا به هیچ ملتی، چک سفید امضا نداده است، اگر خراب کنید، اگر خراب کنیم، فرصت سربازی در جنودالله را ازتان، ازمان می گیرد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار