شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
شوشان ـ عبدالرحمن نیک سرشت :

دلیل اعتراضات گسترده ی شهروندان یهودی سرزمین های اشغالی بر علیه نتانیاهو و دیگر همفکران وی در این مساله نهفته است که اصرار بیش از حد آنها به ادامه ی جنگ و کشتار بیرحمانه ی مردم فلسطین را به بهای از دست رفتن امنیت ملی شان تصور نموده که آن را شرط عقل نمی دانند. مگر این که ماموریت اصلی آن سردمداران دیوسیرت چیزی فراتر از کشور داری، همچون  پاسداری از منافع سرمایه داری غرب باشد.
الغرض، این کابوس، یعنی تفکری که تقدم حفظ نظام صهیونیستی  را ارجح بر جان و مال شهروندان می داند مثل خوره ای روح ساکنین یهودی سرزمین های اشغالی را ذره ذره می خورد و  روز به روز می تراشد  
البته، ناگفته نماند که سران حاکم در ارض موعود تخیلی، قصد و غرض خود را علنی نیز می گویند یعنی؛ ابراز این اعتقاد مبنی بر این که آنقدر فلسطینی می کشیم تا یکی از آنها *"یحیی سنوار"* باشد و نیز کاری ندارند که این جنگ چقدر طولانی و پرخسارت تمام شود چون حافظ و پشتیبان پروپاقرص این رژیم جعلی، همانا، منوپول بورژوازی جهان و ریزه خواران آن هستند که حاضرند در همه حال و همه وقت در کنار رژیم خبیث تل آویو باشند تا برایش امکانات تسلیحاتی، نیروی نظامی و حتی شهروند سرباز استیجاری فراهم کنند پس، نتانیاهو و دار و دسته اش با این پشتوانه و حمایت بی دریغ آمریکا و ناتو دست به نسل کشی گسترده ی فلسطینیان می زنند.
بدون تردید همانطوری که گفته شد هیات حاکمه اسرائیل نخستین اولویت راهبردی خود را نسل کشی مسلمانان فلسطینی قرار داده تا حفظ امنیت شهروندان و مصلحت جویی های مربوط به کشور داری، البته، با این باور چنانچه اگر مدعیان واقعی آب و خاک(فلسطینیان) را حتی در ازای از بین رفتن شهروندان اسرائیلی از بین ببرد به مراتب بهتر است تا این که جنگ را متوقف سازند. زیرا، تمام مردم دنیا شاهدند که چطور و چگونه آنها خارج از قواعد جنگ های متعارف عمل می کنند و فوج فوج دست به کشتار  مردم فلسطین می زنند. یعنی؛ مخلص کلام، کم کم ساکنین یهودی سرزمین های اشغالی این واقعیت ملموس را در مورد سران خود فروخته خود درک می کنند. آری، اینان همان کافران سامری منش قوم بنی اسرائیل هستند که نه به خدا و نه به موسی و نه به ده فرمان معتقدند و بعدها در امتداد تاریخ گرگی شدند در لباس میش ، منافقانه خود را وارث موسی جا زدند و به تحریف تورات پرداختند بطوری که در همان تورات تحریف شده انواع و اقسام تهمت های ناموسی و فسق و فجور را به انبیاء بنی اسرائیلی نسبت دادند.
آری، نتانیاهو و همفکرانش از این قماش کافران سنگدل هستند که اصلا، اعتقادی به خدا و پیامبران الهی ندارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار