شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
درويش پور رييس مجمع نمايندگان استان خوزستان، طي نامه اي به رييس جمهور خواستار جبران خسارات سيل اخير در اسرع وقت شد.
درويش پور رييس مجمع نمايندگان استان خوزستان، طي نامه اي به رييس جمهور خواستار جبران خسارات سيل اخير در اسرع وقت شد.

در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار پایگاه خبر شوشان قرار گرفته آمده است:  چنانكه مستحضريد استان خوزستان به وي‍‍ژه شهرستان هاي واقع در شمال و مركز استان در حادثه سيل اخير متحمل خسارات سنگين شده اند. همچنین مطلع هستید که در سال های اخیر، هر ساله سیل خسارات مشابهی در چند شهرستان به بار آورده است. خسارات سیل در شهرستانهای مسجد سلیمان، لالی، اندیکا، ایذه و باغملک در سالهای 92، 93 و 94 و هم اکنون در کل شمال استان از جمله دزفول، اندیمشک، شوش، بهبهان و دیگر شهرستانها و نیز مرکز استان از جمله اهواز و مناطق نزدیک به آن، باعث ضرر و زیان های فراوان به مردم شده است که تا کنون جبران خسارت نشده است. این مشکل در کنار کم آبی و کمبود آب شرب و کشاورزی در اکثر شهرستان های استان و از طرفی گرد و غبارهای نابود کننده، مردم استان را به ستوه آورده است. لذا انتظار می رود دستور فرمایید:
 
·    برنامه ریزی صحیح و اصولی و اقدامات پيشگيرانه در راستاي مديريت منابع آبي و مهار آب های فصلی به عمل آید و از مازاد آب های فصلی و بارش در جهت رفاه مردم و بهبود محیط زیست استفاده گردد.

·    در اسرع وقت اقدامات ضروری جهت رفع مشکل سیل زدگان اخیر و جبران خسارات وارده در چند سال اخیر در خوزستان به عمل آید، تا بخشي از نگراني ها و مطالبات به حق مردم شريف و بردباراستان مرتفع گردد.

مردم استان و نمایندگان آن ها در مجلس شوراي اسلامي خواستار آنند كه دولت در کوتاه ترین زمان ممکن در این راستا اقدامات جدی به عمل آورد.
پيشاپيش از بذل توجه حضرتعالي صميمانه سپاسگزارم.
 
دكتر حجت اله درويش پور
رييس مجمع نمایندگان استان خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار