شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
فرماندار خبر داد؛
مام مسائل و موضوعات مربوط به نظم و امنیت عمومی شهرستان در شورای تامین بررسی و تصمیمات و راهکارهای متناسب با هر مسئله برای آن اتخاذ می شود.
فرماندار شوشتر گفت: شورای تامین این شهرستان با اقتدار و به صورت شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با تمام توان تلاش می کند.


به گزارش پایگاه خبری شوشان، حسین پنبه دانه پور با اعلام این خبر بیان کرد: تمام مسائل و موضوعات مربوط به نظم و امنیت عمومی شهرستان در شورای تامین بررسی و تصمیمات و راهکارهای متناسب با هر مسئله برای آن اتخاذ می شود.

وی افزود : در سال های اخیر این شورا با مسائل و موضوعات مختلفی روبرو شد و خوشبختانه با درایت این اعضا این مسائل به بهترین نحو ممکن مدیریت شدند. 

رییس شورای تامین شهرستان شوشتر با اشاره به برقراری نظم عمومی در شهرستان در سه ماهه اخیر گفت: بر اساس گزارش نیروی انتظامی و با تلاش شبانه روزی فرماندهی و پرسنل این ستاد خوشبختانه سرقت ها نسبت به سه ماه قبل 20 درصد کاهش داشته، کشفیات سرقت ها نیز 42 درصد افزایش داشته و دستگیری سارقان هم 30 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: دستگیری سارقان مسلح، سارقان اصناف و مغازه ها، سارقان کابل های برق و مخابرات، سارقان گارد ریل ها، سارقان منازل نیمه کاره در شهر شرافت و سارق مسلحی که از نگهبان مزارع کشت و صنعت سرقت می نمود از جمله این موارد بود.

فرماندار شوشتر ادامه داد: در زمینه کشفیات نیز رشد قابل توجهی بوده که از اهم موارد آن می توان به کشف و ضبط 46 قبضه سلاح غیر مجاز وکشف 40 کیلو گرم مواد مخدر اشاره کرد. 

وی افزود: برخورد با اراذل اوباش نیز همواره در دستور کار نیرو انتظامی شهرستان بوده و در پی اقدامات انجام شده ظرف سه ماه اخیر هفت نفر از افراد سابقه دار در این زمینه دستگیر و روانه زندان شدند که یکی از آنان به 9 سال حبس محکوم شده بود.

رییس شورای تامین شهرستان شوشتر گفت: برپایی ایست های بازرسی و گشت های شبانه در راستای تامین امنیت شهرستان و محلات شهر توسط نیروی انتظامی و گشت رضویون وطرح شهید هاشمی نیز توسط ناحیه مقاومت بسیج به صورت مداوم انجام می شود.

وی افزود: در برخورد با واحدهای صنفی متخلف نیز 33 باب ضایعات فروشی و سه باب باغ ویلای متخلف شناسایی و پلمب شد.

فرماندار شوشتر با اشاره به برخی تیراندازی در سطح شهرستان گفت : بیشتر این تیراندازی ها ریشه در مسائل شخصی و خانوادگی دارند و هرکدام از آنها معمولا مربوط به علتی متفاوت است که بیشتر متهمان در این زمینه شناسایی یا دستگیر شده اند.

وی افزود : هر چند مسئله امنیت یک موضوع چند وجهی است و باید برای ایجاد آن، زیرساخت های لازم به صورت اساسی فراهم شود اما در هر حال شورای تامین شهرستان با استفاده از ظرفیت های شهرستان برای برقراری نظم و امنیت شبانه روزی تلاش می کند و رتبه شهرستان هم براساس آمارهای استانی در زمینه وقوع جرائم  نسبتا مطلوب است.

رییس شورای تامین شوشتر ادامه داد : با توجه به طرح امنیتی شهرستان که در شورای تامین طراحی و اجرا می گردد نشست های تخصصی و موثری نیز در این زمینه با عنوان پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری تشکیل و با نظارت  مستقیم ریاست محترم دادگستری و دادستان شهرستان تاکنون نتایج خوبی به دنبال داشته است.

وی گفت : بر خود واجب می دانم از زحمات همه اعضای شورای تامین به ویژه مسئولان قضایی، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، سربازان گمنام امام زمان (عج)، تیپ ۴۵ نیرو مخصوص و دیگر دستگاه های مربوطه در این زمینه قدردانی کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار