شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون ایشان، فرمانده سپاه، مسئول حوزه علمیه، رییس اداره ارشاد و دیگر مدیران ادارات و ارگانها و برخی اصحاب رسانه و خبر شوشتر مراسم توزیع بسته های معیشتی مربوط به امور مساجد برگزار گردید.
با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون ایشان، فرمانده سپاه، مسئول حوزه علمیه، رییس اداره ارشاد و  دیگر مدیران ادارات و ارگانها و برخی  اصحاب رسانه و خبر شوشتر مراسم توزیع بسته های معیشتی مربوط به امور مساجد برگزار گردید.

در ابتدا علی بهرامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های اداره ارشاد در امور مساجد و تقدیر از توجه ویژه  مدیر کل محترم ارشاد خوزستان جناب دکتر جوروند به حوزه دین و مذهب و پیگیری ها و جدیت حجت الاسلام والمسلمین همت پور مدیر محترم کانونهای مساجد استان خوزستان ذر راستای اجرای حرکت های تاثیرگذار فرهنگی و مذهبی در استان و  شهرستان، از حضور و همراهی مسئولان شهرستان در این مراسم تشکر و این حضور را دلگرم کننده خواند.

در ادامه مهندس پنبه دانه پور فرماندار شوشتر ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها و  تقدیر از مسئولان استانی و شهرستانی مرتبط با امور فرهنگی و مساجد، این حرکت ها را در جهت رفع نیاز نیازمندان پر اهمیت و تاثیرگذار دانست و بر استمرار اجرای این مراسمات تاکید کردند. 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حبیب پور امام جمعه معزز شوشتر نیز  ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه ( س) ، با تقدیر از این اقدام خداپسندانه، حمایت خود را از این اقدامات در سطح شهرستان اعلام کردند.

امام جمعه شوشتر خدمت به مردم مستمند را وظیفه ی همه ی مومنان دانست و این گونه مراسمات  را حرکت در جهت خدمت صادقانه به مردم  به ویژه نیازمندان دانست.

لازم به ذکر است این سومین مرحله توزیع بسته های معیشتی برای فعالان  امور مذهبی و مساجد شهرستان شوشتر است که این بار در حوزه علمیه ی جزایریه با حضور مسیولان شهرستان  برگزار گردید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار