اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

با دستور مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در پی مصوبه کارگروه مسئولیت های اجتماعی این شرکت، پایگاه جهادی خدمات پزشکی این شرکت با مشارکت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، سه شنبه 10 مرداد در روستای سودان بخش غیزانیه مستقر که در آن خدمات پزشکی/ بهداشتی متنوعی به همجواران تاسیسات عملیاتی ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سرپرست مدیریت منابع انسانی این شرکت به عنوان متولی برنامه ریزی و اجرای این رویداد با اعلام این خبر گفت: پیرو تاکید مهندس قباد ناصری در خصوص عمل به مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم به ویژه در بخش های تخصصی مثل خدمات بهداشتی و درمانی، باهمکاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، یک تیم کارآمد متشکل از پزشک، ماما، پرستار و مشاور خانواده در پایگاه استقرار یافت.

سید ابراهیم صالحین افزود: علاوه بر خدمات مذکور، 300 بسته ( هر بسته شامل 5 قلم بهداشتی) که توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تدارک دیده شده بود نیز به مراجعه کنندگان تقدیم شد.

وی همچنین از تلاش های تیم اعزامی از سوی سازمان بهداشت و در مان صنعت نفت اهواز و کارکنان مدیریت منابع انسانی شرکت به ویژه مسئول درمانگاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تقدیر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار