اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
شوشان ـ  دکتر حمید خادم مسجدی :

چندی پیش قول داده بودم به این موضوع به این مهمی بپردازم چرا که متأسفانه گاهی اوقات این دستان پنهان و گاها آشکار باعث شده مطالبه ی مطالبه گران به ثمر نشیند و چه بسا مطالبه گران را مورد سب و شتم و یا گاها با شکایت و تهدید و ترفندهای مختلف جلوی مطالبه آنها گرفته شود یا با توجیه های مختلف موجه و وانمود کنند که در حال پی گیری امور هستند و شما نگران نباشید کاری که در زمان های قبل نیز صورت می گرفت ... شهرستان هایی که وارثان افتخارات پدران و نیاکان خویش اند نبایستی به عقب ماندگی خود را قانع کنند که همینیم که هستیم بلکه در صدد رفع مشکل باشند نه توجیه پیش آمده!!! جبران عقب ماندگی مردان و زنان پیگیر و پای کار می خواهد عزیزان پیشرفت مدیون   لا یغیّر ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم
یعنی تغییر مدیون تغییر در اندیشه و فکر خودمان هست از جمله ثمرات این انقلاب، دادن روحیه اعتماد به نفس  ما می توانیم هست  برخی ها در قدم اول نفسه لوامه ماندند که فقط آه و ناله از عقب ماندگی یا آیه یاس می خوانند ما نمی توانیم و ... یا نشدنی ایست عزیزان خداوند بشارت می دهد  فانّ مع العسر یسرا. انّ مع العسر یسرا»
قطعاً یُسر در انتظار ملّت و مردمی تلاشگر هست؛
و اما یک نصیحت ماه ماه توبه هست و انسان تا ابد الدهر زنده نمی ماند پس در شهر مبارک توبه؛ خوب است به خاطر رضای خدا دست از نفس اماره بالسوء برداریم و بگذاریم شهرستان و استان و کشورمان نفس راحت بکشد و مطامع شخصی مان بانی عقب ماندگی منطقه استانی و ... نشود چون گناهش بخشودنی نیست که من از مدیر ناکارآمدی حمایت بکنم که آن فرد گاو شیردهی برایم باشد و خواسته هایم را برآورده کند در صورتی که مدیریتش برای خاص و عموم مردم مایه بدبختی و از طرف مطالبه گران و ... مورد نکوهش قرار گرفته است و اما اگر شدت مطامع دنیوی در چشم سایه افکنان مدیریتی بالا باشد و گوششان به این حرف ها بدهکار نباشد مطالبه گران نبایستی مأیوس شوند و مطالبه شان را بکنند چرا که خداوند بشارت می دهد بعد از هر عسری گشایشی خواهد بود بشرط صبور بودن که در سوره عصر آمده است و خداوند از جایی که فکرش را نمی کنیم روزنه ای از الطافش را نصیب اهل حق خواهد نمود چرا که نصر حق وعده الهی ایست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار