اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

نمایندگی فریجیدر، وابسته به شرکت فریجیدر (Frigidair) می‌باشد که برندی آمریکایی است. این برند در ابتدای امر متعلق به شرکت جنرال موتورز بود و کارش را با تولید یخچال‌های خانگی با کیفیت آغاز نمود. در حال حاضر  کمپانی الکترو لوکس مالک این برند معروف است و در زمینۀ تولید انواع محصولات خانگی از قبیل یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباس شویی و ماشین ظرفشویی، سال‌هاست به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کند. فریجیدر با صرف هزینه و تخصص کافی، سعی داشته است تا کالاهای با کیفیت خانگی خود را به بازار عرضه کند. خوشبختانه خریداران محصولات فریجیدر، از کیفیت و کارایی این محصولات بسیار راضی هستند. هدف اصلی شرکت فریجیدر، در کنار تولید محصولات با کیفیت، ایجاد تسهیل امور مربوط به مشتریان است. بر پایۀ این اصل، بر روی خدمات پس از فروش این محصولات، تمرکز ویژه‌ای صورت گرفته است و بدین واسطه، در صورت نیاز به تعمیر هر یک از محصولات، اسباب راحتی خاطر مشتریان را فراهم کرده است.

 تعمیر لوازم خانگی فریجیدر

لوازم خانگی و مخصوصاً یخچال و فریزر به دلیل کارکرد 24 ساعته و همیشگی معمولاً بیشتر در معرض خرابی قرار می‌گیرند و باید توجه کرد که تعمیر آن‌ها به صورت دقیق صورت پذیرد تا مجدد دچار مشکل نشود. یخچال و فریزر فریجیدر نیز از این قضیه مستثنا نبوده و به همین منظور منطقی است که تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر به نمایندگی فریجیدر سپرده شود. شرکت مدرن تکنیک که تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای را در اختیار دارد می‌تواند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. مدرن تکنیک نمایندگی فریجیدر بوده و تعمیرات یخچال و فریزر فریجیدر را در محل انجام می‌دهدتعمیرات یخچال فریزر فریجیدر وقتی در محل انجام شود طبیعتاً زمان کمتری می‌گیرد و مشتری بر روی کار نظارت داشته و سبب اطمینان بیشتر می‌شود. همچنین از هزینه‌های اضافی حمل و نقل به تعمیرگاه جلوگیری می‌شود.

از جمله خرابی‌هایی که امکان دارد برای یخچال فریزر فریجیدر رخ دهد عدم انجام چرخه دیفراست است. وقتی چرخه دیفراست در یخچال انجام نشود یخچال گرم می‌شود و بر روی نمایشگر یخچال فریجیدر خطای DF نمایش داده می‌شود. بهترین کار در این زمان تماس با نمایندگی فریجیدر و بیان خطای یخچال و درخواست تعمیرکار در محل است. زیرا در این نوع خطا باید تمامی اجزای چرخه دیفراست که شامل المنت، سنسور، ترموفیوز، ترمودیسک و سیم بدنه تست شوند تا مورد خرابی مشخص و تعویض شود. خطای EF نیز در یخچال فریزر فریجیدر نشان دهنده مشکل در فن اوپراتور یخچال است. به این صورت که ممکن است فن یخچال به صورت خشک کار کند و صدا بدهد یا اصلاً فن یخچال کار نکند. در هر دو صورت باید با متخصص تعمیرات یخچال فریزر فریجیدر تماس گرفته شود تا تعمیرکار برای حل مشکل در محل حاضر شود.

 

عموم مشکلات پیش آمده در یخچال فریجیدر

مشکلاتی که می توانند برای یخچال فریجیدر شما اتفاق بیوفتند، بسیار متنوعند. از جمله:
سر و صدای بلند کمپرسور یخچال به هنگام کار
اتومات نکردن یخچال و یکسره کار کردن آن
کار نکردن یخساز یخچال
کار نکردن آبسردکن یخچال
گرم بودن بخش یخچال در حالیکه بخش فریزر درست کار می کند
پاره شدن یا کنده شدن لاستیک درب یخچال
خرابی قفل درب و بسته نشدن آن
و غیره

 

نمایندگی تعمیرات فریجیدر

برای تعمیرات لوازم خانگی فریجیدر شما نیاز به یک نمایندگی مجاز و مرکزی دارید که این امکان را داشته باشند که در محل ضما لوازم خانگی شما را تعمیر نماییند.

نمایندگی تعمیرات فریجیدر باید دارای مدرک رسمی و از دوره های حرفه ای گذرانده شده برای لوازم خانگی باشند و به صورت تخصصی در این موضوع فعالیت کنند.

بهتر است شما به نمایندگی مراجعه کنید که به صورت تخصصی در کار تعمیر محصولات فریجیدر است در این صورت به راحتی و با کیفیت بالا میتوانند ظرفشویی فریجیدر و یا لباسشویی فریجیدر شما را تعمیر کنند

یا همچنین توصیه میکنیم که برای این محصولات به صورت دوره ای از خدمات سرویس محصولات استفاده کنید تا خیالتان از پیش آمدن هر مشکلی راحت باشد و سالها با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار