اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این‌که «سیل گذشته نشان داد که ما آماده نیستیم.» در مورد احتمال وقوع سیل ابراز نگرانی کرد و گفت: در حال حاضر باید برای دو ماه آینده یک پایش دقیق در مورد سیل داشته باشیم.

شوشان: علی ابراهیمی در مورد احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف ایران گفت: متأسفانه سیل گذشته نشان داد که ما آماده نیستیم. اتفاقات و تمهیدات بعد از سیل مثل دادن ۵ میلیون به ازاء هر هکتار زمین یا بازنکردن مسیرهای ورودی به تالاب‌ها و دریاچه‌ها، خبر از جدی نگرفتن پدیده سیل داشت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: بارندگی دو روز گذشته، حجم زیادی نداشت و ما را با مشکلات جدی مواجه نکرد. می‌توان گفت که مدیریت ما، به شکل روزمره با موضوعات مختلف برخورد می‌کند. نتیجه این روزمرگی، انفعال در برابر بحران‌هاست. محوریت تصمیم‌گیری‌های ما برای مبارزه با مشکلات، چندگانه بوده و در بعضی موارد شاهد موازی‌کاری هستیم.

نماینده مردم شازند در مجلس تأکید کرد: طبق گزاره‌های فوق، می‌توانم بگویم که اگر سیلی رخ دهد، برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای جلوگیری یا مهار آسیب آن به مردم نداریم.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که نهادهای مسئول باید چکار کنند؟ گفت: در حال حاضر باید برای دو ماه آینده یک پایش دقیق در مورد سیل داشته باشیم. این پایش ذخیره‌های پشت سد را برآورد می‌کند. ما باید برای مهار میزان بارش‌های بیشتر، آماده شویم. ساده‌ترین روش مبارزه با مشکلات، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم است تا از آسیب فاصله بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار