اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

شوشان/روزنامه ی نور خوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: اختلاف نظر و بگو مگو در شوراي شهر اهواز، قبل از زماني كه انتظار مي رفت شروع شد و در همين ابتداي كار، اين اختلافات بجايي رسيده كه يكي از اعضاي شوراي شهر در جلسه روز دوشنبه گفته است بوي اختلافاتي كه منجر به انحلال شوراي سوم شد در اين دوره نيز به مشام مي رسد.

گزارش ها در اين باره حاكي است كه هفتمين جلسه شوراي شهر اهواز با غيبت 7 نفر از اعضا كه در اعتراض به نحوه برگزاري انتخابات كميسيون ها جلسات را تحريم كرده اند، برگزار شد و با حاشيه هايي همراه بود.

اين جلسه با حضور 14 نفر از اعضا و غيبت هفت نفر: سيد محمد جواد رضوي، زيبا صالح پور، آذر زمانپور، اسكندر زنگنه، حسين حيدري، هدايت ممبيني و علي ناصري؛ تشكيل شد.

بعضي از غايبان عدم حضور خود را از طريق رسانه ها به نشانه اعتراض به توافقات پشت پرده در شورا اعلام كرده بودند.

جلسه به دليل تاخير 53 دقيقه اي حجت مظفري دير شروع شد.

در اين جلسه شيرمردي در سخناني در گلايه از عدم حضور بعضي از اعضا در جلسه گفت: با توجه به اينكه شوراي شهر اهواز برنامه هاي زيادي دارد، بهتر است تمام توجه خود را به كار معطوف كنيم.

وي اين را هم گفت: كساني كه با غيبت در جلسه كم كاري مي كنند، بهتر است فعاليت خود را بيشتر و فشار بر افكار عمومي را كمتر كنند و اميدوارم ديگر شاهد موارد اين چنيني نباشيم.

ابتسام الباجي در اين جلسه شوراي شهر اهواز گفته شوراي شهر محل شور و مشورت براي رسيدن به يك نتيجه عالي براي خدمت به شهروندان است.

اين عضو شورا تاكيد كرده كه بايد سعي کنيم ظرفيت‌ها را براي انتقاد بالا ببريم، همکاري، پرهيز از اختلاف قومي و گروهي، سعه صدر و تحمل يکديگر را چراغ راه قرار دهيم و تلاش کنيم اختلافات را مديريت کنيم.

وي با بيان اينکه بايد اختلافات داخلي شوراي سوم را از بين برد، هشدار داده بوي اختلافاتي که منجر به انحلال شوراي سوم شد در اين دوره نيز به مشام مي‌رسد.

الباجي خطاب به اعضاي با تجربه شورا گفت: شما با به کارگيري تجارب خود کمک کنيد اختلافات را کنار بگذاريم و براي حل مشکلات شهروندان گام جدي برداريم.

 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
comment
0
4
comment این شورا فاقدکلاس لازم برای کلانشهراهوازاست
comment
نیلوفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
comment
2
1
comment نه باباجان این سری خبری انحال نیست چون مردم هزینه ی انتخاباتی داده اند
comment
حسن اویسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
comment
0
0
comment خشت اول چون نهد معمار کح
تا ثریا می رود دیوار کج...
شما این کاره نیستید...؟؟؟
بنده جز اولین کسانی بودم که با پایش موشکافانه و بررسی عملکرد شورا بعنوان یک کارشناس و محقق؛ پست هایی را در غالب نقد و بررسی ؛توسط سایت های خبری شوشان ؛خوز نیوز؛ اکسین پرس و روناش به صراحت اعلام نمودم. که در آرشیو این سایتها ثبت و ضبط است. که میتوانید به آنها مراجعه نمایید.شما از ابتدا قاعده بازی را در نظر نگرفته اید و بصورت باندی عمل نموده اید و حال چگونه انتظار دارید اعضا مخالف با شما همکاری نمایند.؟ بنده قبلا پیش بینی و اعلام نمودم که این دوره از شورا رکورد شورا در دور سوم را خواهد شکست.پس شما دلواپس این مسئله نباشید. مردم نیز در این زمینه مطلع و آگاهند...وجود ارباب رسانه ایی قوی و شفاف و بالخص عملگرا و همچنین پژوهشگران کار بلد و جسور عرصه را بر جناح تمامیت خواه تنگ خواهد کرد.شما چگونه خبرنگاران و ارباب رسانه را از ورود به ساختمان شورا و وظیفه اطلاع رسانی منع می کنید.مگر در ابتدا قول شفاف سازی و همکاری با ارباب رسانه را ندادید.؟
طلایی که پاک است
چه منتش به خاک است...
اگر طلای شما پاک و بی غلوغش است با خبرنگاران و ارباب رسانه اینچنین بی احترامی نکنید و اجازه دهید آنها به وظیفه قانونی و شفاف سازی خود عمل کنند.در این برهه هیچ ابزازی به اندازه خبرنگاران و ارباب رسانه و همچنین NGOهای علمی و صد البته محققین و کارشناسان خبره و غیر وابسته به کمکتان نمی آید...از تک روی جناحی و خودسرانه بشدت پرهیز کنید چون راه به جایی نمیبرید.جدا از جناح درون شورا؛ مردم نیز با حساسیت شمارا رصد میکنند...سئوال دیکر اینست: اگر شما در شورا نتوانید در بین 21 نفر؛وحدت و همدلی و همچنین شور و مشورت صالح توام با ظرفیت نقد و انتقاد پذیری داشته باشید؛ چگونه میتوان از شما انتظار داشت برای یک کلانشهر بالای 1 میلیون نفر ؛ وحت؛آبادانی و کلا ارمغان خوبی بهمراه داشته باشید.؟
آنچه شرط بلاغ بود با شما گفتم ؛
تو خواهی پند گیر ؛ و خواهی ملال...
(حسن اویسی محقق و پژوهشگر شهری و انسانی)
comment
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
comment
1
0
comment حسن اویسی شما بیکار هستی یا میخوای خودتو مطرح کنی,شما از سابقه سیدخلف موسوی چی میدونی ایا در شرایطی هستی که بخوای در مورد سیدخلف موسوی نظر بدی,آیا شما میدانید کتانباف 1درصد مدیریتی که سیدخلف دارن اون نداره,کتانباف قبل از اینکه به شهرداری ورود کنه هیچ پست مدیریتی نداشتن,شما آقا حسن هیچکس به حرفای شما نگاه هم نمیکنه
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
comment
0
0
comment کاشکی فقط زودتر منحل بشه تا تکلیف شهر زودتر مشخص شود
comment
آگاه پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
comment
0
0
comment بروید و پیگیری کنید که شورای چهارم دسته گل جدیدی به اب داده و رفته اند برای خودشان وام 50 میلیون تومانی خرید خودرو مصوب کرده اند! واقعا مسخره است. مگر اینها قول نداده اند و در مراسم تحلیف قسم نخورده اند که حافظ منافع مردم باشند؟ به ما شهروندان چه ارتباطی دارد که آقایان می خواهند ماشین شاسی بلند سوار شوند؟ اصلا مگر پراید و پژو و سمند چقدر قیمت دارد؟ چرا می خواهید راه خود را از مردم متوسط جدا کنید؟ بروید تحقیق کنید ببینید چه کسی وقتی این طرح می خواسته مصوب شود مخالفت کرده؟ یک سید پاک نهاد و چه کسی برای تصویب طرح جیغ و داد می کرده است؟ درباره این مسائل تحقیق کنید و در مقابل کج روی بایستید تا تجربه تلخ شورای سوم تکرار نشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار