اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
41 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته درخوزستان شناسایی شدند که با احتساب این موارد مبتلایان قطعی استان به 853 مورد رسید.

شوشان: دکتر علی احسان پور بیان کرد: موارد جدید به تفکیک در اهواز ۶ مورد، شهرستان‌های آبادان،خرمشهر،دزفول،شوش،شوشتر و ماهشهر هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های باوی،باغملک و اندیمشک هر کدام یک مورد بوده است.

وی به یک مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته در دزفول اشاره کرد و افزود: با احتساب این مورد تاکنون ۷۵ نفر از هم استانی های عزیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

دکتر احسان پور گفت:خوشبختانه تاکنون ۳۷۹ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان پس از بستری و دریافت خدمات درمانی بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: هم اکنون ۱۷۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین خوزستان زیر درمان هستند.

وی با تاکید بر پیگیری اخبار از منابع موثق توسط مردم گفت: از مردم می خواهیم اخبار را فقط از منابع معتبر پیگیری کرده و با خودداری از انتشار اخبار با منابع غیرموثق، مجموعه‌های مسوول را در کنترل این بحران همراهی کرده و در ایجاد آرامش روانی برای همدیگر سهیم باشند.

احسان پور همچنین از غربالگری بیش از ۷۰ درصد جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد.

بر اساس آمار اعلام شده تا ظهر روز جمعه ۶۱۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شده بودند که ۷۴ نفر از آنها فوت کرده بود.

بر اساس این گزارش با احتساب آمار جدید، مبتلایان به ویروس کرونا در اهواز ۲۰۱، دزفول ۵۹، خرمشهر ۵۴، آبادان ۴۹ ، ماهشهر ۴۲ ، اندیمشک ۴۰، شوشتر ۳۵، شادگان ۲۱، باوی ۲۰، شوش ۱۹، مسجدسلیمان ۱۵، بهبهان ۱۴، کارون ۱۳، رامهرمز ۱۲، امیدیه ۱۰، ایذه و هندیجان هر کدام پنج ، حمیدیه چهار، رامشیر، گتوند و باغملک هر کدام سه، اندیکا ۲، و دشت آزادگان و آغاجاری هر کدام یک مورد گزارش شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهم فروردین اعلام کرد: تاکنون۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار