اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
امروز با بیان اینکه کرونا ویروس طبیعی نیست ، تردید هایی ایجاد کرد.او می گوید اگر ویروس طبیعی باشد، اینگونه جهان را تحت تأثیر قرار نمی دهد. از آنجا که ، طبق طبیعت ، درجه حرارت در کشورهای مختلف متفاوت است.  

در عوض، در کشوری مانند سوئیس گسترش می یابد ، به همین ترتیب در مناطق بیابانی نیز گسترش می یابد.در حالی که اگر طبیعی بود ، در مکان های سرد پخش می شد ، اما در مکان های گرم می میرد.

من در طی ۴۰ سال تحقیق در مورد حیوانات و ویروس ها انجام داده ام.  این موضوع طبیعی نیست و ویروس کاملاً مصنوعی و غیر طبیعی  است.  من ۴ سال در آزمایشگاه ووهان در چین کار کردم.  

من با کلیه کارکنان آن آزمایشگاه کاملاً آشنا هستم.  بعد از شیوع ویروس کرونا ، سعی کرده ام زنگ بزنم.

اما تمام تلفنهای  بی پاسخ بوده آنها از ۳ ماه گذشته خاموش بوده . اکنون متوجه شده ام که تمام این تکنسین های آزمایشگاه یا کشته شده اند و یا از دست رس دور  نگه داشته شده اند.

 بر اساس تمام دانش و تحقیقات من تا به امروز ، می توانم با اطمینان ۱۰۰٪ این حرف را بزنم - این که کرونا ویروس طبیعی نیست.  از خفاش ها شیوع پیدا نکرده ‌و چین آن را تولید کرده است اگر آنچه امروز می گویم اکنون یا حتی پس از مرگ من نادرست ثابت شده است ، دولت می تواند جایزه نوبل من را پس بگیرد.  چین دروغ می گوید و این حقیقت روزی برای جهانیان آشکار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار