اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت:

خدا را شکر، که، رئیس جمهور ما جناب آقای دکتر روحانی،  مثل دونالد ترامپ، بقول تیکه کلام معروف اهالی سریال شب های برره از خودش حرف در نمی کند و هر آن چه را علمی - تخصصی  می فرمایند، اعم از اقدامات درمانی و مراحل پیشگیرانه ی بهداشتی مربوط به  پاندومی کرونا ویروس، در واقع، همان رهنمودها، اخبارها و پروتکلهایی هستند، که کارشناسان وزارت بهداشت به ایشان مشورت و یا ارائه می نمایند.

برای مثال، ماه گذشته، جناب آقای رئیس جمهور گفته بودند؛ کیت های تشخیص آنتی بادی مجهزی را بومی سازی کرده ایم که از نوع خارجی آن بسیار پیشرفته و کارآیی تر است و با تولید انبوه این کیت های تشخیصی آنتی بادی، از این به بعد، می توانیم همه ی شهروندان کشور را در رابطه با این پاندومی، به افرادی به مشخصه ی زیر دسته بندی و پلاک دار  می کنیم، که البته، هر دسته باید تابع دستورات و انجام پروتکل های وزارت بهداشت باشند.

1- افراد سالم، یعنی؛ آن دسته از شهروندان که تاکنون به کرونا ویروس آلوده نشده اند و کماکان در معرض خطرند.

2- افراد مصون، یعنی اشخاصی که به این ویروس مبتلا شدند ولی در مقابل آن، به صورت طبیعی واکسینه گشته و آنتی بادی کرونا ویروس در بدنشان تولید شده است.

3- افراد بیماری که مبتلا به کرونا ویروس هستند، با این توضیح، که به میزان اندازه ی بارگیری کرونا ویروس در بدن آنها،  به بیماران  سرپایی و اورژانسی شناسایی و تقسیم بندی می شوند.

البته، مردم ایران با شنیدن این اخبار، از جانب رئیس جمهوری بسیار شادمان شدند به هرحال وقتی می شنوند که کشورشان  پیشگام و مترقی در مبارزه با ویروس کرونا نسبت به ابرقدرت ها، دست به کار شده اند.

ولی افسوس، که عمر این شادمانی ها کوتاه است وقتی  که اخباری از سوی بعضی از معاونت های وزارت بهداشت از تریبون های رسمی به جامعه منتشر می شود و تمام تصورات مثبت و روحیات قوی شده، همگی دستخوش سراب های یاس آلود می گردند.

آری ، امروز، کلیپی در فضای مجازی از سوی رئیس انستیتو پاستور ایران به اشتراک گذاشته شد که هشدارگونه اعلام می کرد که تست های آنتی بادی به هیچ وجه ارزش تشخیصی ندارند و در نتیجه، بهترین و قطعی ترین راه تشخیص، همانا، تست های مولکولی است.

براستی در وزارت بهداشت چه می گذرد، !؟ آیا مقامات دولتی در کسوت ویران گران و یا آبادگران تجارت پزشکی-بهداشتی ظاهر می شوند.!؟

الغرض چنانچه، اگر چنین باشد، پس بدا به حال ملت ما !!!*
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار