اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
این احتمال نیز وجود دارد که عناصری بخواهند با این اتفاق قدری فضا را آشفته کرده تا فضای اتهام‌زنی در داخل کشور فراهم شود.
عصرایران- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از گمانه‌های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعالی در کشور برای حذف فردی است که ممکن بوده حاوی اطلاعاتی باشد.

مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خبرگزاری آنا، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد قوه قضائیه در ماه‌های اخیر، اظهار کرد: قوه قضائیه و شخص رئیس قوه خوشبختانه رویکرد بسیار خوبی در خصوص پاکسازی از درون داشته‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را تمیز کرد، افزود: باید پاکسازی از درون قوا شروع شود، از این رو برای تحقق این مهم نیازمند عزم و شهامتی هستیم که خوشبختانه در قوه قضائیه دوره جدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه با اقداماتی که در قوه قضائیه رخ داده، امیدواری بیشتری به حل مشکلات داریم، تصریح کرد: برخوردهای مناسب با مفاسد این امیدواری را بیشتر کرده است.

ذوالنوری به موضوع قتل قاضی منصوری در رومانی اشاره کرد و گفت: ابعاد پرونده قتل قاضی منصوری هنوز مبهم بوده و گمانه‌های زیادی در این خصوص مطرح است.

وی ادامه داد: یکی از گمانه‌های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعالی {...} برای حذف فردی که ممکن است حاوی مطالبی باشد.

ابعاد پرونده قتل قاضی منصوری در دست بررسی است
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در خصوص این پرونده ممکن است پیوندی بین برخی جریانات داخل و خارج کشور وجود داشته باشد، افزود: گمانه‌زنی در خصوص وجود پیوند میان جریانات داخلی و خارجی به این دلیل است که قتل یک قاضی که در اختیار، کنترل و حمایت پلیس کشور خارجی است، عملاً غیرممکن است از این رو این سؤال مطرح می‌شود که چگونه این سوءقصد رخ داده و آیا یک هماهنگی و اراده‌ای در این باره وجود دارد؟

وی با تأکید بر اینکه گمانه‌زنی‌های مطرح از سوی قوه قضائیه در حال بررسی است، تصریح کرد: این احتمال نیز وجود دارد که عناصری بخواهند با این اتفاق قدری فضا را آشفته کرده تا فضای اتهام‌زنی در داخل کشور فراهم شود.

قتل قاضی منصوری با هدف تحت شعاع قرار دادن اقدامات موفق قوه قضاییه
ذوالنوری با بیان اینکه آشفته‌سازی فضا با قتل قاضی منصوری با هدف تحت‌الشعاع قرار دادن اقدامات موفق قوه قضائیه و همچنین تحریک احساسات بی‌مورد است، افزود: خوشبختانه قوه قضائیه قوی به این موضوع ورود کرده و از طریق پلیس بین‌الملل و پلیس خارجی رومانی موضوع را پیگیری است تا ابعاد موضوع روشن شود.

وی با بیان اینکه همان مسیری که قوه قضائیه در بدنه خود طی کرد، مجلس نیز باید دنبال کند، گفت: در این باره امیدواریم و تلاش می‌کنیم، ولی متأسفانه این امیدواری‌ها ممکن است محقق نشود به دلیل اینکه بعضی از افرادی که می‌خواهند در وادی شفافیت ورود کنند، گاهی منافعشان اقتضا نکرده و فضا را با باز کردن باب توجیه آلوده می‌کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه طرح شفافیت آراء در مجلس دهم نیز مورد پیگیری واقع شده و بیش از ۱۰۰ امضا نیز داشت، افزود: در این باره ما وظیفه داریم با بضاعت و توان خود در جهت مجلسی شفاف حرکت کنیم؛ البته که مجلس فعلی با مجالس قبلی تفاوت‌هایی نیز دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار