اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه تزریق ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و ساخت شبکه فاضلاب آبادان الزامی است، گفت: عدم ساماندهی فاضلاب آبادان با پاسداری از سلامت و بهداشت مردم مغایرت دارد.
محمد مولوی درباره وضعیت زیر ساختهای  عمرانی آبادان،گفت: در حدود 440کلیومتر شبکه فاضلاب درآبادان نیازمند بازسازی و بهسازی است که این امر  می بایست در اولویت  اقدامات عمرانی   در این حوزه انتخابیه قرار بگیرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در حوزه شبکه فاضلاب در حوزه انتخابیه آبادان و همچنین در اروند نیز با مشکلات بهسازی شبکه فاضلاب روبرو هستیم  اما با عنایت به ظرفیت‌های  اقتصادی آبادان می بایست دولت با برنامه ریزی کاربردی هرچه سریعترمشکلات فوق  را مرتفع کند.

مولوی افزود: برخی مناطق حوزه انتخابیه حتی فاقد شبکه فاضلاب است و این در حالی که  بازسازی ،بهسازی،ساخت کامل  شبکه فاضلاب  آبادان نیازمند تزریق 1200 میلیارد تومان است .

وی ادامه داد:  می بایست فکر اساسی برای توسعه زیرساختهای عمرانی از  جمله بهسازی  وساخت شبکه  فاضلاب درآبادان کرد تا بتوان نیازهای اولیه  در  حوزه رفاه اجتماعی  را  برای مردم شریف آبادان  ساماندهی کرد.

مولوی افزود:رتبه دوم وسوم معضل بیکاری در کشور متعلق به آبادان است  اما باتوجه  به ظرفیتهای اقتصادی آبادان می توان  بابرنامه ریزی اصولی فرصتهای اشتغال  را  ایجادکرد.

عضوکمیسیون آموزش  و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بهسازی فاضلاب تبدیل به دغدغه  اساسی عمرانی آبادان شده است ، یادآورشد: عدم  ساماندهی فاضلاب آبادان با پاسداری  از سلامت  و بهداشت مردم مغایرت دارد.

خانه ملت/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار