اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
انفعال سازمانی در زیر مجموعه ی سه قوای حاکمیتی در قبال بحرانهای اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی کشور منطقی و درست نیست چون که بی تصمیمی آثارش خسارت بار تر از اعمال سوء مدیریتی است .

چند وقتی است که پرونده ی کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در دادگاه تخلفات ارزی در جریان است و در نتیجه ی آن رسیدگی، وضعیت کسب و کار در آن صنعت مختل شده و بی سرنوشتی و تعهدگریزی سبب شده حقوق و مزایای پرسنل به تعویق افتاده و اعتصاب و راهپیمایی کارگران ذیحق و گرسنه دوباره محقق گردد.

به هرحال فعالان مدنی، اصحاب رسانه و نمایندگان افکار عمومی همگی خواستار رفع این بحران از طریق راه حل های حاکمیتی قاطع و موثر هستند، به گونه ای که عدل و انصاف رعایت شود تا جامعه ی کارگری و صنعتی خوزستان به راه های رادیکالی غیراصلاحی به مانند آن چیزی که اکنون در جریان است هرگز نغلتند.

القصه، در اخبار داشتیم که جناب آقای اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه اعلام کردند، که
کارگران هفت تپه نگران نباشند زیرا، تمام تدابیر را به کار گرفته‌ایم تا حقوق آنها را استیفا کنیم و شرکت هفت تپه سرپا بماند. ایشان همچنین افزودند، به هیچ عنوان نباید کار در این حوزه تعطیل شود و ابراز امیدواری نمود که اکثر قریب به اتفاق کارگران مشغول به کار هستند و عده ای هم اعتراضاتی دارند که البته توصیه گردید که مدیران شرکت نسبت به پرداخت مطالبات آنها اقدام کنند، لذا، کارگران  کار را تعطیل نکنند و مطمئن باشند موضوعات در فرایندهای قانونی در حال رسیدگی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار