اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
نماینده شوش در مجلس:
مطالبات کارگران هفت تپه روز چهارشنبه ۱۵ مرداد از سوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

شوشان: محمدکعب عمیر عصر شنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در شوش افزود: علاوه بر پرداخت سه ماه حقوق معوقه مهمترین مطالبه کارگران هفت تپه بررسی نحوه واگذاری این شرکت به بخش خصوصی است که این موضوع با حضور رییس مجلس در نشست روز چهارشنبه پیگیری خواهد شد.

 وی با بیان اینکه مطالبات کارگران هفت تپه باحضورمسولان ذیربط استان خوزستان و شهرستان همچنین پایتخت پیگیری می‌شوند، افزود: کارگران هفت تپه ۴۸ روز است که در هوای داغ خوزستان با تجمع پیگیر مطالبات صنفی خود هستند و امروز به اتفاق سه نفر از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ پای درد دل آنها نشستیم. 

کعب عمیر پرداخت سه ماه حقوق معوقه، حق بیمه تامین اجتماعی و کشت نیشکر را از مطالبات کارگران هفت تپه برشمرد و گفت: برنامه بلندمدتی که برای این شرکت پیگیریم بحث حاکمیت است که درهیات رییسه مجلس درخصوص آن تصمیم گیری نهایی خواهدشد تا شرکت ازاصل ۴۴ خارج و به صاحبان و مالکان واقعی آن که دلسوز شرکت هستند، واگذار شود.

احمد نادری عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز گفت: مطالبات وخواسته‌های کارگران هفت تپه به حق هستند چراکه آنها پرداخت حقوق، بیمه و واگذاری شرکت به دولت یا مالکان با لیاقت را مطالبه می‌کنند.

وی افزود: این شرکت سهم بسیار زیادی در تولید شکر داشته و و اگذاری آن اشتباه بوده است.

سه عضو کمیسیون اصل ۹۰ همراه با نماینده شوش همچنین ظهر امروز شنبه در جمع کارگران هفت تپه حاضر شدند و درد دل آنها را گوش دادند و برای پیگیری مشکلات آنها قول مساعد دادند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ۶ هزار نیروی کارگر و کارمند دارد. این شرکت از سال ۹۴ به بخش خصوصی واگذار شده است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار