اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای به منظور بررسی موضوع سلب مالکیت از مالک شرکت هفت تپه در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار شود.
جلسه برخی از نمایندگان مجلس با کارگران هفت تپه به ریاست علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در محل کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه، سیدنظام الدین موسوی، علی خضریان، مجتبی رضاخواه، سیدعلی موسوی، احمد نادری و الهام آزاد نماینده سازمان تامین اجتماعی، نماینده دیوان محاسبات کشور، رئیس سازمان خصوصی سازی کشور و نماینده سازمان بازرسی کشور حضور داشتند.

علی بابایی (نماینده مردم ساری در مجلس) در ارتباط با این نشست گفته است: در این جلسه درخواست نمایندگان کارگران هفت تپه بر این بود که اولاً حقوق معوق‌شان پرداخت شود و ثانیاً از مالک شرکت هفت تپه که این شرکت از سوی دولت به وی واگذار شده سلب مالکیت شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان دیوان محاسبات و سازمان بازرسی بر این نکته تأکید داشتند که «اسدبیگی» مالک شرکت هفت تپه که این شرکت از سوی دولت به وی واگذار شده فاقد اهلیت برای این کار است. در جلسه امروز سازمان تأمین اجتماعی پذیرفت که بیمه کارگران هفت تپه را تا پایان مردادماه رد کند و پیشنهاد شد تا وزارت کار و رفاه اجتماعی از محل  اعتبار تخصیص یافته برای پرداخت حقوق کارگران بیکار شده بر اثر بیماری کرونا ۱۵۰ میلیارد تومان را برای پرداخت حقوق کارگران هفت تپه تا زمان معلوم شدن  وضعیت مالکیت این شرکت تخصیص دهد.

به نظر می رسد که مساله سلب مالکیت از مالک فعلی هفت تپه با جدیت در حال پیگیری است؛ در نشست روز گذشته مقرر شد دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای به منظور بررسی موضوع سلب مالکیت از مالک شرکت هفت تپه در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار و درباره این موضوع تصمیم‌گیری شود.
منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار