اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
شوشان / قاسم امیری:

به نظر می رسد عده ای برای آقای فتاح برنامه نوشته اند. احتمالا آن عده می خواهند چنین وانمود کنند که آقای فتاح ، از عنصر شجاعت در مقابل افراد ذی نفوذ و نهادهای پرقدرت برخوردار است و می تواند با فسادهای موجود و رانت های رایج مقابله کند.

در واقع آنها بدنبال تعریف شخصیت جدید برای آقای فتاح هستند بطوری که قد وقواره و فیزیک او را متناسب با کت و شلوار ریاست جمهوری جلوه دهند.

با توجه به اتفاقات اخیر احتمالا دو گزینه در حال رخ دادن باشد :یکی اینکه ظاهرا حلقه مشورتی و تیم ایشان خیلی مسلط عمل نمی کنند.

پاسخ های متفاوتی که طی این چند روز داده شد از جمله پاسخ بنیاد باران،فرمانده سپاه حفاظت و....تا حدود زیادی این ناهماهنگی را نشان می دهد و نتیجه آن، بیشتر نوعی عدم اشراف آقای فتاح به مجموعه زیر دست خویش را نشان داده است تا شجاعت برخورد با مجموعه های متخلف و رانت خوار.

دیگر اینکه ،شاید هم فتاح فعلا برای رد گم کنی بزرگ می شود و تعمدا برایش گاف می نویسند که بعدها برای خودش قلندری نشود و در واقع شرایط را برای ورود منجی اصلی آماده کنند.

گزینه اخیر محتمل تر به نظر می رسد. یعنی باید منتظر ظهور پوپولیستی دیگر باشیم.آیا وضعیت کشور شرایط حذف کامل اصلاح طلبان را دارد که بدون آنها و با طیب خاطر به این سمت حرکت کنند یا اینکه آیا کشور ظرفیت تنش های شدیدتر را دارد؟

شرایط اقتصادی،فشارهای خارجی و بحران های اخیر خاورمیانه نقش غیرقابل انکاری در این موضوع خواهند داشت.

بطور کلی می توان گفت فتاح بیشتر از آن که گزینه مطلوب جریان اصولگرایی (با تمام چنددستگیهایشان )برای ریاست جمهوری باشد اسم رمزی برای فتح آخرین سنگر قدرت بعد از قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی باشدکه از آن بعنوان فتح الفتوح یاد خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار