اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷
پویش مردمی احسان حسینی در خوزستان برای کمک به نیازمندان
شوشان: همزمان با ایام محرم پویش مردمی احسان حسینی در خوزستان با هدف جمع آوری کمک ها و نذورات مردم نیکوکار برای اطعام نیازمندان و تامین سبد غذایی به اجرا درآمد.

سخنگوی انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز با بیان این مطلب افزود: ترویج سنت‎های حسنه، نیکوکاری و کمک به هم‎نوع با استفاده از ظرفیت ماه‎ محرم از اهداف اجرای این پویش مردمی است.

حسن نیزاری تصریح کرد: این انجمن در مسیر ابراز ارادت مردم نیکوکار به سید و سالار شهیدان زمینه انتقال نذورات، خیرات و اطعام به ایتام و نیازمندان در قالب پویش مردمی "احسان حسینی" فراهم کرده است. 

وی تاکید کرد: خیرین و شهروندان خیرخواه خوزستان می‌توانند از طریق واریز کمک های نقدی به شماره کارت 5892101167679535 انجمن خیریه و یا مراجعه به دفاتر انجمن در تامین کسری سبد غذایی و مبلغ هر سبد ۹۰ هزار تومان "در گستراندن سفره اطعام برای ۴ هزار یتیم ونیازمند تحت حمایت این انجمن مشارکت کنند.

سخنگوی انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز در ادامه گفت: امسال در شرایطی که شیوع کرونا مراسم عزاداری را تحت تأثیر قرار داده است، تلاش می‌کنیم با این پویش مردمی در راستای کمک رسانی به ایتام  و نیازمندان استفاده کنیم.

گفتنی است ، انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز که سی و دومین سال فعالیت خود را سپری می‌کند همواره در طول این مدت به عنوان انجمنی غیردولتی در کنار محرومین و افراد کم توان جامعه قرار داشته و با پشتوانه اعتماد خیرین و هموطنان خیرخواه، به صورت مستمر فعالیت های متعددی در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی، اشتغالزایی، مستمری ماهیانه، کمک هزینه درمان، توانمندسازی، تامین جهیزیه و مسکن نیازمندان و ... انجام می دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار