اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به روند افزایشی آمار بیماران بستری در خوزستان هشدار داد و گفت: نگرانی‌ها از افزایش آمار مبتلایان و بستری‌ها در روزهای آینده بیشتر شده است.
دکتر فرهاد ابول نژادیان امروز (۸ شهریورماه) در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کرونا در خوزستان اظهار کرد: بعد از چند هفته روند کاهشی در آمار کرونا، متاسفانه در دو روز اخیر شاهد افزایش نگران‌کننده آمار بیماران بستری بودیم که نشان از تغییر رفتار مردم در هفته گذشته به ویژه کاهش میزان استفاده از ماسک و مسافرت به مناطق قرمز دارد.

وی افزود: با توجه به تعطیلات و افزایش مسافرت‌ها در روزهای اخیر، نگرانی‌ها از افزایش آمار مبتلایان و بستری‌ها در روزهای آینده بیشتر شده است.

ابول‌نژادیان گفت: بسیاری از هیات‌ها در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند و انتظار می‌رود در برگزاری مراسم‌های روزهای تاسوعا و عاشورا نیز نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: از مردم استدعا داریم نسبت به رعایت آداب پیشگیری از ابتلا به کرونا حساسیت ویژه‌ای به خرج دهند و بدانند تداوم روند فعلی، منجر به بازگشت استان خوزستان به وضعیت خطرناک خواهد شد. هرگونه سهل‌انگاری ممکن است به قیمت از دست رفتن سلامتی خود و اطرافیان‌شان بیانجامد و به فکر مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان نیز باشند که هنوز خستگی پیک طولانی گذشته را از تن بیرون نکرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار