اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوایم بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه، براساس محرومیت‌های شهرستان شوش و استان خوزستان تدوین شود.

محمد کعب‌عمیر در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در بازدید رئیس قوه مقننه به درخواست اینجانب از پایتخت تمدن ایران زمین شوش، ابتدا از بیمارستان 167 تخت نیمه‌کاره شهدای این شهرستان بازدید و سپس حضور و بررسی مشکلات زیرگذر ورودی شهرستان شوش و تشریح سنگ‌اندازی اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری در توسعه این شهرستان داشتیم.

وی افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی سپس از شرکت تخته فشرده پاک چوب که توانایی اشتغال 800 نفر مستقیم و 1500 نفر غیر مستقیم را دارد، بازدید کرد و پس بررسی موضوع شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و ارائه راهکار جهت برون رفت از مشکلات بصورت اساسی را داشتیم که خوشبختانه این موارد بصورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اساسی ترین چالش‌های این شهرستان که برای رئیس قوه مقننه تشریح شد، شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، آب شرب بخش شاوور، چهارراه ورودی شهر شوش و سنگ‌اندازی میراث فرهنگی و گردشگری، طریق الحسین(ع) ، بیمارستان نیمه‌کاره شهدای شوش، بیمارستان بخش شاوور، راه‌اندازی صنایع تبدیلی و ایجاد اشتغال، تامین اعتبار پست 132/400 برای رفع مشکل برق شهرستان بوده که به سمع و نظر این مقام رسید.

او از رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار شد: امیدواریم براساس محرومیت‌های حوزه انتخابیه اینجانب و استان خوزستان، بودجه سال آینده و برنامه هفتم توسعه تدوین شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار