اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
عضو هیات مدیره شرکت لوله‌سازی اهواز خبر داد:
عضو هیات مدیره شرکت لوله‌سازی اهواز گفت: براساس تعهدات شرکت لوله سازی اهواز به عنوان اولین شرکت، فاز پایانی تولید لوله‌های مورد نیاز خط انتقال نفت گوره به جاسک همزمان با پایانِ فاز نخست از ماه جاری به کارفرما تحویل داده شد.

شوشان: حسام خوش‌بین‌فر با بیان اینکه عملکرد این شرکت در اجرای خط لوله گوره به جاسک با ارزیابی‌های مثبت وزارت نفت همراه بود، افزود: رئیس جمهوری در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح عظیم ملی احداث این خط لوله، اقدامات لوله‌سازی اهواز را از جمله دستاورد‌های دولت‌های دهم و یازدهم برشمرد.

وی با اشاره به اینکه تعهد شرکت لوله سازی اهواز برای مشارکت در تولید لوله‌های مورد نیاز این خط یک‌هزار و ۱۰۰ کیلومتری، ابتدا پس از تقسیم سه گانه بین لوله سازهای کشور تولید ۵۵۰ کیلومتر لوله بود، بیان داشت: با توجه به عملکرد مثبت این شرکت، ۲۵ درصد دیگر از اجرای این طرح که معادل تولید ۶۱۳ کیلومتر بود نیز به لوله سازی اهواز ابلاغ و این بخش نیز تکمیل و در گستره‌های مورد نیاز تحویل داده شد.

عضو هیئت مدیره شرکت لوله سازی اهواز یادآور شد: در مرحله‌ دومِ تولیدات گوره به جاسک نیز که بین سه شرکت تقسیم شده بود، لوله سازی اهواز اولین شرکتی بود که طبق زمان مقرر به طور کامل تعهداتش را انجام و لوله‌های مورد نیازِ این پروژه به طور کامل تولید، بارگیری و تحویل داده شد. 

این مقام مسئول ادامه داد: این شرکت برای اجرای این طرح، ریسک‌های متعددی را پذیرفت و در نهایت تهدید تحریم‌ها به فرصت تبدیل و از آن برای ایجاد ارزش افزوده در استان خوزستان استفاده شد، البته مواد اولیه ساخت لوله‌های این طرح در ابتدا قرار بود از خارج کشور تامین شود، ولی بعد از اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی، تصمیم گرفتیم با حمایت‌های دولت و همراهی کارفرمای طرح از توان داخلی استفاده شود.

حسام خوش‌بین‌فر با اشاره به اینکه تامین اسلب و تولید ورق‌های عریض مورد نیاز این لوله‌ها که از مواد اولیه بسیار خاصی برخوردار هستند، به شرکت‌های فولاد مبارکه و اکسین خوزستان سپرده شد، اظهار داشت: امروز با ظرفیت‌سازی صورت گرفته شاهد احیای شرکت فولاد اکسین و خروج شرکت لوله‌سازی اهواز بعد از ۱۲ سال از حالت زیان‌ده هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار