اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
قاسم سلیمانی دشتکی گفت: مردم خوزستان حق زیادی بر گردن نظام دارند و در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از مرزها دفاع کردند. امیدوارم با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم مشکلات استان خوزستان را برطرف کنیم.

به گزارش شوشان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان اظهار داشت: در طول مدت خدمتم به مردم ایلام هر آنچه که در توان داشتم را به کارگیری کردم. قدردان مردم ایلام برای همیشه خواهم بود. کارها و اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف در استان ایلام صورت گرفته و یا در حال انجام است که ایلام را در مسیر ترقی و توسعه قرار داده است. 

وی افزود: از هیئت دولت و رئیس جمهور برای انتخاب اینجانب به عنوان استاندار خوزستان قدردانی می کنم، انشاالله که خادم خوبی برای مردم این استان باشم.

استاندار خوزستان بیان کرد: مردم خوزستان حق زیادی بر گردن نظام دارند و در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از مرزها دفاع کردند. امیدوارم با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم مشکلات استان خوزستان را برطرف کنیم.

بنابر همین گزارش ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار فعلی خوزستان (زاده ۱۳۳۴، دشتک)، فعال سیاسی کارگزاران سازندگی، از طرفداران علی اکبر هاشمی رفسنجانی و استاندار استان چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم بود.

وی تحصیلکرده کارشناسی روانشناسیِ دانشگاه اصفهان است. وی در ۲ مهر ۱۳۹۶ توسط هیئت دولت به عنوان استاندار ایلام منصوب و معرفی گردید. پس از آن هیئت دولت در ۲۶بهمن ۹۹سلیمانی دشتکی را به سمت استاندار خوزستان منصوب کرد.

قاسم سلیمانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ در آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرد. وی ابتدا دبیر و مدیر دبیرستان‌های اردل و شهرکرد بود.

وی در مناصب اجرایی و مدیریتی مختلف ازجمله؛ رئیس گروه آموزشی روانشناسی استان چهارمحال و بختیای، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری (از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹)، مدیرکل تعاون استان اصفهان (از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲)، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان (از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳) و معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی در کارنامه خود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار