اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
شوشان : فعال سیاسی خوزستان توهین به رییس جمهوری را غلط و غیرقابل قبول خواند و گفت:در روزی همچون یوم الله ۲۲ بهمن که نماد وحدت و شکوه ملت ایران است هیچ کس نباید به خود اجازه دهد شعار تفرقه افکنانه و توهین آمیز سر دهد.

امیرحیات مقدم با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که نباید بدزبانی در جامعه رواج پیدا کند و همه در سخنان خود مکلف به رعایت اخلاق اسلامی و نزاکت و ادب هستند افزود: با این اوصاف چرا عده ای به خود اجازه می‌دهند علیه رییس جمهوری قانونی کشور شعار توهین آمیز سر دهند؟
وی این اقدام خارج از نزاکت و رفتار گروه اندک قانون شکن را خلاف شرع و عرف بیان کرد و گفت: دستگاه قضایی باید با مسببان و قانون شکنان برخورد قانونی کند و در این باره قطعا" مسوولیت دارد.
حیات مقدم افزود : هرکس با فردی خرده حساب دارد نباید از رهبری هزینه کند آن هم در روزی مثل راهپیمایی ۲۲بهمن که دوست و دشمن به آن نگاه می‌کنند.
وی با بیان اینکه این کارها در تضاد با منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری است افزود:برخورد جدی و بدون ملاحظه با افراد قانون ستیز می‌تواند در آینده از بروز چنین رویه های ناپسند و حوادث تلخی جلوگیری کند.

اشتغال اولویت اصلی استاندار جدید باشد
استاندار پیشین خوزستان که در سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ به عنوان نماینده عالی دولت در استان انجام وظیفه کرد عنوان کرد :اشتغال باید اولویت اصلی استاندار جدید باشد.
حیات مقدم ظرفیت‌های گوناگون ومتنوع خوزستان در بخش‌های نفت ، گاز ، پتروشیمی ، دریا ، فولاد ، بنادر ، نیروگاه و ازهمه مهمتر نیروی انسانی فرهیخته را مهمترین عامل برای توسعه خوزستان بیان کرد وافزود: استاندار جدید باید بتواند در فرصت کوتاهی که در اختیار دارد گامی برای توسعه و رونق اقتصادی استان بردارد.

افزایش ضریب امنیت استان
حیات مقدم افزایش گفت:ضریب امنیت استان هم باید از اولویت های اصلی استان باشد تا امکان افزایش سرمایه گذاری در استان بیشتر شود.
وی وفور سلاح در استان را برای امنیت استان خطرآفرین توصیف کرد و افزود: نباید افراد به خود جرات بدهند از سلاح جنگی استفاده کنند ، این موضوع در بسیاری ازشهرهای استان سبب نارضایتی و احساس ناامنی شهروندان شده است.
این فعال سیاسی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدام جدی و چشمگیری برای جمع آوری سلاح جنگی از دست افراد غیرمجاز صورت نگرفته است افزود : تا وقتی این سلاح ها در دست افراد غیرمسوول است باید همیشه منتظر حادثه و به خطرافتادن جان انسان ها باشیم.

وی گفت: استاندار در این زمینه مسوولیت قانونی دارد و امیدواریم استاندار جدید خوزستان بتواند در این زمینه اقدام کند.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان در یک گفت وگوی تلویزیونی ، نخستین اولویت کاری خود را مبارزه جدی تر با ویروس کرونا در خوزستان بیان کرد.هم اکنون ۱۰شهر خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار