اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
شوشان - احمد  مهدی پور :
بار دیگر تغییری به شکل طبیعی در سطح مدیریت استان رخ داد و مثل همه نقاط ایران و بلکه جهان، شخصی جایگاه اداری خود را به دیگری واگذار کرد.
تغییر و تحول در هر جامعه و سازمانی لازم است به خصوص در عرصه های سیاسی که معادلات پیچیده ای دارد اما مهم برخورد و بهره بردن از تغییرات به بهترین شکل ممکن است.
اهواز به عنوان مرکز استان یا همان فرزند ارشد خوزستان علیرغم مشکلات فراوان و تعدد نظرها، اقوام، فرهنگ ها و گرایش ها باید پایتخت و مرکز ثقل وحدت، یکرنگی و اتحاد در استان باشد نه مرکز تولید حاشیه هایی که هیچ خیری برای استان نداشته است.
مردم کلانشهر اهواز همه نباید منتقد شوند چرا که این درصد نقد که گاه درصد بالایی از آن ها هم غیرکارشناسی می شوند، نه تنها خروجی مطلوبی نخواهد داشت بلکه بسیار نتیجه معکوس داشته و باعث شده تنها ذهنیتی که از اهواز و خوزستان به بیرون درز کند، مصیبت و بحران و حاشیه و تفرقه باشد در حالی که چنین نیست.
اهواز به رغم همه مشکلات و بحران هایی که دارد و باید به موقع و کارشناسانه هم بررسی شوند، شهری است پر از محبت و دوستی و ظرفیت و قشنگی و پتانسیل های فراوان که باید تنها با حسن نیت و وفاق و یکدلی بدان پرداخت و یا معرفی کرد.
تغییر استاندار خوزستان نشان داد که خیلی با تبدیل شدن به یک شهر منسجم و منتقد فاصله داریم.
باید هر کس سر جای خود قرار بگیرد تا شهرمان سایه آرامش به خود بگیرد و بتوانیم با فراغ بال بیشتر و بهتری به آینده ای بهتر برای خودمان و فرزندان مان بیندیشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار