اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کرونا مانع فعالیت مشاورین املاک حرفه ای در اهواز نمی شود یک فعال حوزه مسکن گفت: صنف مشاورین املاک همچون سایر اصناف باید به سمت و سوی حرفه ای شدن و بهره گیری از خدمات نوین برود.

 جعفر زاده، مدیر عامل مجموعه تخصصی اهواز عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و بر اساس فعالیت هایی که در زمینه تولید و یا خرید واکسن کرونا انجام می گیرد باید این موضوع را بپذیریم که برای پیشرفت و موفقیت در هر کاری به دنبال انطباق سازی خودمان با شرایط قرنطینه و کرونایی باشیم.

وی با بیان اینکه رفتارهای این ویروس ناشناخته است و در صورت خرید واکنس به صورت عمده از سوی دولت نیز امکان جهش آن وجود دارد، افزود: همین مسئله باعث می شود تا به راحتی بتوان گفت که به صورت حدودی و بر اساس مشاهدات و حدسیات تا یک سال دیگر درگیر این ویروس و شرایط خاصی که به وجود آورده، هستیم.

جعفر زاده تصریح کرد: وضعیت قرنطینه و محدودیت های اعمال شده در شهرهای کشور مانند هر صنف دیگری بر روی فعالیت مشاورین املاک نیز تاثیر بسیاری گذاشته است اما مسئله مهم در این بین این است که چگونه می توان از چنین شرایطی برای رشد و توسعه فردی و سازمانی بهره برد.

مدیر عامل مجموعه تخصصی اهواز ملک گفت: تنها در چنین شرایطی است که تفاوت میان یک مشاور حرفه ای و مبتدی مشخص می شود؛ حرفه ای بودن در این صنف به معنای فعالیت چندین ساله نیست بلکه به معنای انجام یک نوع فعالیت و چگونگی وقف دادن شرایط کاری خود با وضعیت آشفته یک جامعه است؛ البته که میزان تجربه یک فرد در این بین نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: مشاورین املاک باید بتوانند در این فرصت پیش آمده بیشتر بهروری را داشته باشند؛ سیستم های سنتی در حوزه املاک را کنار بگذارند و وارد محیط حرفه ای و دنیای مجازی شوند. به عنوان مثال اگر امکان بازدید حضوری برای ملک وجود ندارد از سیستم تورهای ۳۶۰ درجه بهره ببرند.

جعفرزاده با بیان اینکه یک مشاور موفق باید بتواندیک سیستم فایل سازی مرتب و قوی را برای خود ایجاد کند و در کنار همه این موارد به فرایند سازی در روابط فردی و سازمانی خود بپردازد.

وی همچنین با اشاره به لزوم فعالیت در بستر سایت ها از سوی مشاورین املاک عنوان کرد: یادگیری و حضور در این فضا باعث می شود تا فعالیت مشاورین املاک به صورت شبانه روزی انجام بگیرد.

این نوع فعالیت در دوران کرونا نیز تعطیل نخواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار