اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
امیدوار رضایی:
اعلام لیست ها و گمانه زنی محافل سیاسی از مجاری ناشناخته و غیرمعتبر، کذب است و منعکس کننده مواضع دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست.
معاون سابق قوانین مجلس، ضمن استقبال از سفرهای استانی مسئولان کشور، خواستار کاهش فاصله بین مردم و مسئولین شد.

به گزارش rezaee.ir، امیدوار رضایی در حاشیه نشست جمعی از پزشکان برای ارسال کمک های پزشکی و بهداشتی به زلزله زدگان سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد که در تهران برگزار شد، به خبرنگار ما گفت: متاسفانه سفره دولت و سفره ملت از همدیگر جدا شده اند و این یک انحراف جدی و خطر بزرگ برای انقلاب است. در کشورهای نفتی، این خطر به طور جدی وجود دارد که سفره دولت از سفره مردم جدا شود. اتکای دولت به درامدهای نفتی و بی نیازی دولت از مردم، گریبانگیر مدیریت اجرایی کشور ما شده و عملاً مسئولان اجرایی را دچار کرختی و بی تفاوتی نسبت به مردم نموده است و این بی تفاوتی، سخت تر از زلزله سی سخت است.  

امیدوار رضایی با اشاره به  روحیه همبستگی ملت ایران، گفت: همبستگی ملت ایران یک سرمایه بزرگ است که در مشکلات و سختی ها بیش از پیش بروز می یابد و مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند و در مسیر تضعیف سرمایه اجتماعی حرکت نکنند.

امیدوار رضایی در پاسخ به سوالی درباره سفر برادرش محسن رضایی به شهر زلزله زده سی سخت گفت: دکتر محسن رضایی که ریاست ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور را برعهده دارند، دیشب در جریان سفر به استان فارس، وارد سی سخت در کهگیلویه و بویراحمد شدند و ضمن بازدید از منازل آسیب دیده و گفتگو با گروه های جهادی و افتتاح آشپزخانه طبخ غذای گرم وابسته به ستاد توانمندسازی، یک شب را در کنار مردم زلزله زده سپری کردند و صبح امروز نیز در جلسه ستاد بحران شهر دنا حضور یافتند و در برقراری هماهنگی هرچه بهتر بین دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح و نیروهای جهادی حاضر در میدان و اتخاذ تصمیم های علمی و عاجل، کمک شایانی کردند.  

امیدوار رضایی در پاسخ به سوالی، ترکیب کابینه منتشرشده برای دکتر محسن رضایی در فضای مجازی را غیرواقعی خواند و گفت: اخیراً در شبکه های اجتماعی، پوسترهایی با موضوع کابینه نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 1400 منتشر شده که افراد و شخصیت هایی را به عنوان اعضای دولت کاندیداهای مطرح در جایگاه های مختلف هیات دولت معرفی می کنند. به نظر می رسد برخی محافل سیاسی با طرح پیشدستانه نام افراد و شیطنت رسانه ای تحت عنوان ترکیب کابینه کاندیداهای مختلف، سعی در سرگردانی مخاطبان و تاثیر بر جبهه انقلاب دارند.

وی تصریح کرد: دکتر محسن رضایی اخبار خود را از مجاری رسمی و از پایگاه اطلاع رسانی شخصی خود به نشانی www.rezaee.ir به اطلاع مردم می رساند و اعلام لیستها و گمانه زنی محافل سیاسی از مجاری ناشناخته و غیرمعتبر، کذب است و منعکس کننده مواضع دکتر محسن رضایی نیست.

امیدوار رضایی افزود: الگوی «کاندیدا-کابینه- برنامه» که اولین بار توسط دکتر محسن رضایی مطرح شده، تنها راه عبور از ناکارآمدی در اداره کشور و راهنمای مردم در انتخاب نامزد اصلح است و برخی محافل سیاسی که این ایده مردمی را برنمی تابند، با طرح گمانه زنی های انحرافی سعی در تخلیه ظرفیت های اجتماعی این ایده و هر ایده تحول بخش دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار