اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار شوشان ؛ در جریان سفر قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خورستان به شهرستان اندیکا و برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان به ریاست نماینده عالی دولت در استان؛ بحث عدم پرداخت حقوق کامل معوقه آبداران شرکت آبفا استان میان مدیرعامل شرکت آبفا استان خوزستان با استاندار خوزستان بالا می کشد.  

استاندار خوزستان در این جلسه خطاب به مدیرعامل شرکت آبفا استان می گوید: چرا علیرغم تامین اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات معوقه آبداران از اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه بر اساس پیگیرهای نماینده عالی دولت در استان ؛ تنها بخشی از حقوق معوقه آبداران را پرداخت کردید و مابقی ۲۰ میلیارد تومان‌ اعتبار تخصیص داده شده به این موضوع را در محل دیگری بدون هماهنگی های لازم هزینه کردید؟

بر اساس این گزارش  در ادامه استاتدار خوزستان از توضیحات صادق  حقیقی پور مدیرعامل شرکت آبفا استان قاتع نمی شود و دستور ترک مدیرعامل شرکت ابفا استان را از جلسه شورای برنامه ریزی استان خوزستان را می دهد.

گفتنی است استاندار خوزستان  به منظور بررسی مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان ؛ لالی و اندیکا امروز جمعه ششم فروردین ۱۴۰۰  در قالب نخستین سفر خود در سال جدید به این مماطق سفر کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان علت تعویق در پرداخت حقوق و عیدی نیرو‌های آبفای استان را تشریح کرد.

پیش از این  صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  از نیرو‌های آبدار به دلیل تعویق در پرداخت حقوق عذرخواهی کرده بود و گفته بود: با پیگیری‌های استاندار خوزستان و حمایت‌های وزارت نیرو توانستیم بخشی از مشکلات نیرو‌های آبدار روستایی را رفع کنیم، همچنین برخی از همکاران در آبفای اهواز نیز مطالباتی دارند.


حقیقی پور درخصوص اعتراض کارگران مبنی بر پرداخت نشدن حقوق آن‌ها بیان داشت: عیدی تعداد زیادی از کارکنان آب و فاضلاب اهواز واریز شده است و با تامین منابع مالی، حقوق و عیدی نیرو‌های آبدار شهرستان‌ها نیز دیروز پرداخت شده، البته نگرانی ما برای کارگران اهواز و شادگان و ۳ شهرستان دیگر است که با هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک‌ها تلاش می‌کنیم تا روز شنبه و براساس منابع مالی جذب شده، مطالبات را تقسیم کنیم.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار