اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
علیرضا عبدالله نژاد در پاسخ به کامنت های اینجانب در مورد انتشار فایل صوتی دکتر ظریف که آن را واکنشی انتقام جویانه ی ناشی از اختلافات عمیق رجال  دولت تدبیر و امید برعلیه همدیگر نیل بر دستیازی به کرسی ریاست جمهوری ذکر نمودم، پیامی در گروه واتساپی به شرح زیر برای اینجانب فرستاد .

استاد با انتشار فایل صوتی محمدجواد ظریف و تغییرات احتمالی در آرایش کاندیداها؛ موقعیت کنونی اقامحسن رو چگونه می بینید؟

البته، هرچه اندیشیدم تا برای جناب آقای عبدالله نژاد یک تحلیل علمی و منطقی ارائه دهم ،بدرستی که نیافتم، ولی کوتاه و مختصر ، اما، رمزآلود و پر از تعبیر،  جمله ای به یادگار مانده از امام خمینی کبیر ره در قلبم یافتم که در پاسخ به سوال ایشان نوشتم .

شهید نظر می کند به وجه الله

واقعا، ورود به انتخابات ریاست جمهوری برای دکتر رضایی مانند فداکاری و از خودگذشتگی برای نجات کشور از دست دشمنان مرئی و نامرئی بیشماری است که اکنون در فقدان یک دولت کارآمد هوشیار و چابک در همه ارکان امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نفوذ شکننده ای یافته اند و آن بنده خدا، نمی داند شرایط وخیم این وضعیت را با چه زبانی بگوید تا در باور همگان بنشیند.

به هرحال، در این وانفسای قدرت طلبی بی دستاورد رجال ایرانی برای ورود به پاستور، امروز بخوبی می بینیم  که بعضی از آنها، دست به هر حربه ی  خانمان‌سوز تبلیغاتی می زنند تا به شکلی فضای انتخاباتی را از حالت ایجابی و برنامه مند به وضعیتی سلبی و آشتی ناپذیر سوق دهند، یعنی؛ دقیقا، همان حکایت کلید اسرارآمیز که هیچ قفلی را باز نکرد و سرنوشت آن هزار تومانی که در مناظره  درون قاب تاریخی خود لانه گزید، و اینجاست که باید گفت، چرا، شخصی، چون دکتر رضایی که این قدر حساس به حفظ حرمت و شخصیت خود می باشد، هرگونه تخریب حثیتی و تسخیف شخصیتی از سوی  بدخواهان را به تن می خرد و وارد کار و زار انتخاباتی می شود. که بقول شهید دکتر بهشتی، خون دادن ما چه آسان، خون دل خوردن چه مشکل!

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار