شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
اجتماع بزرگ یاران سلیمانی با استقبال بینظیر و حضور پرشور مردم و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حمایت از آرمان‌های امام راحل، محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و همچنین پاسداشت یاد شهدا خصوصا سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه بندرماهشهر در خصوص برگزاری این مراسم اظهار کرد: به منظور حمایت از مردم مظلوم و مقاومت شجاعانه آن‌ها و بیعت با آرمان‌های امام راحل در این مکان جمع شده‌ایم تا ثابت کنیم جوانان این شهرستان برای کمک به مردم مظلوم فلسطین در همه عرصه‌ها آماده هستند.

وی افزود: شهید سلیمانی نماد ایستادگی در مقابل ظالم و الگوی کاملی برای جوانان انقلاب است، جوانان عاشق اهل بیت راه سردار سلیمانی را تا نابودی اسرائیل غاصب ادامه خواهند داد.
 
اراده ملت ایران نابودی نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین است

سید عابدین موسوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر در ادامه این برنامه، کودک کشی رژیم صهیونیست در فلسطین تا شهادت دختران دبستانی در افغانستان را مظلومیت مسلمانان جهان عنوان کرد و گفت: این تجمعات کار کوچک اما با نیت بزرگی است تا به جهانیان ثابت شود اراده ملت ایران نابودی اسرائیل و آزادی مردم فلسطین از چنگال جهان خواران است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی موجود، مردم ما بر اصول انقلابی، همچون شهید قاسم سلیمانی با اعتقاد بر حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل زور و ظالم در صحنه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مردم بندرماهشهر با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون ما جهاد با صهونیست را واجب میدانیم، قاطعانه رفتار ظالمانه اسرائیل غاصب علیه مردم مظلوم فلسطین محکوم کردند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار