اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت‌الله دکتر محسن حیدری: مطالباتی که در چند سال اخیر دربارهٔ انتقال آب مطرح کرده‌ام را با صراحت ادامه می‌دهیم و اعلام می‌کنیم که بر سر غائله انتقال آب سازش نمی‌کنیم و تا تحقق حقوق مردم از پا نمی‌نشینیم.

اولین نشست افکار سنجی قرارگاه الغدیر با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری، مشارکت حداکثری، انتخابات اصلح با حضور جمعی از نخبگان، فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مسجد ابوطالب(ع) حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد.

آیت‌الله دکتر محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم اظهار کرد: با تغییر دولت‌ها، مطالبه اصلی مردم استان یعنی توقف طرح‌های انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌ها و رعایت پیوست محیط‌زیستی در صنایع و بخش‌های عمرانی تغییر نمی‌کند.

 وی با تأکید بر اینکه مشکلات خوزستان از راه انتخابات و تغییر دولت فعلی قابل حل خواهد بود، افزود: ان شاءالله در دولت انقلابی مطالبه‌گری در حوزه محیط زیست ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: مطالباتی که در چند سال اخیر دربارهٔ انتقال آب مطرح کرده‌ام را با صراحت ادامه می‌دهیم و اعلام می‌کنیم که بر سر غائله انتقال آب سازش نمی‌کنیم و تا تحقق حقوق مردم از پا نمی‌نشینیم.

وی با اشاره به نقش مطالبه گری و استمرار در آن گفت: خوشبختانه دربارهٔ انتقال آب که مسئله‌ای است که از قبل از انقلاب اسلامی آغاز و از سوی همه دولت‌های بعد از انقلاب با شدت و ضعف ادامه داشته، حرف واحدی از استان به مراکز تصمیم‌گیری مخابره شده و تاکنون در توقف این طرح‌ها ثمربخش بوده‌است.

حیدری در ادامه از مکاتبه با مقام معظم رهبری دربارهٔ ورود به مسئله انتقال آب و ممانعت دولت از ادامه اجرای این طرح‌ها خبر داد و گفت: خوشبختانه مقام معظم رهبری مثل همیشه با دغدغه‌مندی ویژه نسبت به خوزستان، به نامه اینجانب ترتیب اثر دادند و در نتیجه آن طرح انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی مصوب شد.

وی با اشاره به عملکرد دولت فعلی در مسئله آب نسبت به خوزستان گفت: در اثر خیانت وزارت نیرو، تخصیص و تأمین آب برای عملیاتی شدن فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری هدیه مقام معظم رهبری به خوزستان معطل مانده‌است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تنها دولت انقلابی است که می‌تواند این فاصله و خلأ به وجود آمده را جبران کند و یاس و ناامیدی موجود طبق فرمایش مقام معظم رهبری نتیجه عملکرد برخی از مدیران و مسوولان است.

پیش از سخنان آیت الله حیدری در مسجد ابوطالب (ع) اهواز، جمعی از نخبگان، مدیران، فعالان فرهنگی و اجتماعی در این نشست درمورد مسائل و مشکلات خوزستان از جمله همه‌گیری کرونا، مسائل محیط زیستی، دغدغه‌های معیشتی، حاشیه نشینی، سهم نخبگان استان در قوه مجریه و... تبادل نظر کردند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار