شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
شوشان - غلامرضا نورآبادی:

یکی از مشکلات حاد که گریبانگیر جامعه ما بوده و عزم نظام و قوه قضائیه را برای مبارزه با آن جزم نمود ،فساد در حاکمیت و صرف منابع مالی کشور در جاهایی بغیر از مصالح کشور بود.

قطعا غالب اندیشمندان میدانند که مبارزه با فساد نیازمند مبارزه با آن در طی یک دوره کوتاه مدت که حداکثر از دو سال تجاوز نمیکند ،میباشد.

پس از آن مفسدین راه های بهتر و مدرن تر بکار میبندند و مردم، آرام آرام به وجود آن عادت و به عدم‌عزم مبارزه با فساد اعتقاد پیدا میکنند.در هر مرحله که این عزم به تاخیر بیفتد، مبارزه با فساد سخت تر ، تا اینکه حکومت با شورش فقرا روبرو میشود .

سوال :
حدود یک سال است که قوه قضائیه پرچم مبارزه با فساد را بالا برده و ضمن مطرح کردن خود بعنوان پرچمدار ، امید بهبود سیستم حکومت را در دلها زنده کرد ،آیا وظایفش را کاملا انجام داده و فساد ریشه کن شده یا اینکه مبارزه با فساد از اولویتش کاسته شده و یا تدبیر دیگری اتخاذ نموده.

بهر روی نظام باید از امروز یک فکری برای آن بکند وتا دیر نشده برنامه های خود را شفاف بیان کند، ولا دولت بعدی و سیستم هم همان  راه قبلی خواهند رفت .اهمیت انتخاب رئیس جمهور  قطعا کمتر از مبارزه با فساد نیست .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار