اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

هفدهم خرداد ۱۴۰۰ نخستین جلسه هم اندیشی کمیته های تخصصی ستاد مرکزی زاگرس نشینان هوادار دکتر رییسی در محل ستاد مرکزی با حضور مسئولین کمیته ها و جمعی از غیور مردان خطه زاگرس برگزار شد.

تبیین و بررسی نقشه راه برای حضور حماسی و شکوهمند زاگرس نشینان در حمایت از کاندیداتوری آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی از اهداف اصلی این جلسه بود.

در ابتدای جلسه دکتر سید دادوش هاشمی ریاست ستاد مرکزی زاگرس نشینان با بر شمردن صفات جمیل مردم زاگرس اهداف نشست را برشمرد و سپس به چرایی و انگیزه اصلی حمایت از کاندیداتوری آیت الله رییسی پرداخت.

وی مشکلات دامن گیر مردم در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و شناخت آیت الله رییسی از این معضلات را اصلی ترین انگیزه برای حضور آیت‌الله رییسی در انتخابات دانست.

بخش بعدی سخنان دکتر هاشمی تبیین شرح وظایف کمیته های تخصصی ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی بود.
افزایش مشارکت مردم در انتخابات از دیگر اهداف فعالیت این ستاد است.

دکتر منصوری مسئول کمیته کشاورزی، سخنران بعدی جلسه بود که خلاصه گزارش فعالیت های کمیته کشاورزی را ارائه نمود.

میهمان ویژه برنامه، دکتر سید صولت مرتضوی از مفاخر منطقه زاگرس و حلقه اول یاران آیت الله سید ابراهیم رییسی برای لحظاتی در جلسه حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

مرتضوی طی سخنانی ابتدا تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات داشت، وی هواداران را از هرگونه تخریب رقیب پرهیز دادند و تاکید بر اخلاق مداری در انتخابات داشتند.

دکتر مرتضوی در ادامه سادگی در تبلیغات انتخاباتی را مورد توجه قرار داد و به نقل از دکتر رییسی اعلام داشتند من راضی نیستم که مردم حتی از مال شخصی خود برای من تبلیغ آنچنانی کنند.

استاندار سابق خراسان جنوبی اشاره کردند که اولین بار لفظ آیت‌الله رییسی را از زبان حضرت آیت‌الله نوری همدانی در خراسان جنوبی شنیدم.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment غیورمردان زاگرس نشین !!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار